גולדקנופף: המשימה שלי – להוציא את הצעירים מהחניונים והכוכים

שר השיכון המיועד, ח"כ יצחק גולדקנופף אמר בוועידת השלטון המקומי, כי טרם דובר על תקציב למשרד או הגדלת תקנים • "כדי להגיע לכמויות האלה של מאה אלף דירות בשנה ויותר, אנחנו צריכים כלים" • ואיך יעקב גוטרמן החמיא לו?
אבי כץ
י"ג כסלו התשפ"ג / 07.12.2022 15:16

שר השיכון המיועד, יו״ר יהדות התורה ח”כ יצחק גולדקנופף, נשאל היום (רביעי) בוועידת השלטון המקומי על התכניות העתידיות שלו במשרד השיכון.

“מדברים איתי על משבר. אני לא הכרתי קודם את משרד השיכון, כך שאני לא יודע שיש משבר בענף הזה. אני רואה שבונים בארץ. נכפיל נרבע נחמש. נגיע להכל. אני שומע מכולם שהתוכניות מוכנות וצריכים לצאת לבניה. יש לי אנשים במשרד השיכון שכבר נמצאים שם, יש עוד גלריה של יועצים, בעלי מקצוע. אני חושב שנוכל להביא לעם תוך כמה שנים בשורה לכולם”.

הוא הוסיף: “אני נמצא בחלק השני של החיים, ומעוניין להביא את הניסיון שצברתי בניהול כדי לייצר משהו חדש במשרד השיכון ולהביא בשורה לכל עם ישראל. אם צריך להביא כח עבודה מחו״ל נפעל לעשות זאת, מכל מיני מקומות. נזרום בדרכים האלה ואם נצטרך יותר נבקש יותר.

“אני לא גר בחו״ל. אני מכיר את מדינת ישראל עילית ואת מדינת ישראל תחתית. התחתית היא זו שמתגוררים בה צעירים בחניונים ובכוכים ויחידות תת-קרקעיות. המשימה שלנו להוציא אותם משם. הדבר הראשון שאעשה בתפקידי הוא להקשיב”.

גולדקנוף הדגיש: “אני לא שר הדיור החרדי. אני שר במדינת ישראל שמחויב לכלל הציבור ללא הבדל דת גזע ומדינה. הציבור החרדי אמנם סובל מהמצוקה הכי הרבה, אבל נדאג לכולם”.

לדבריו, “אין עוד הסכם קואליציוני כי לא דיברנו על הדברים האידיאולוגיים המהותיים ויש רשימה שלמה. חייבים לסגור את תקציב משרד השיכון ותוספת תקנים למשרד. כדי להגיע לכמויות האלה של מאה אלף דירות בשנה ויותר, אנחנו צריכים כלים”.

ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן אמר בוועידה: “אם הרב גולדקנופף ינהל את משרד השיכון כמו שניהל את רשת בית יעקב בטוח שתהיה כאן הצלחה לדיור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גולקנופפף המפגר אומר שאין משבר דיור
    08/12/2022 08:55
    אנרכיה
  1. ממש אידיוט