גפני: ‘אני נוטף זיעה בחורף ודרעי וגולדקנופף ישנים במיטות’

יו"ר דגל התורה בתדרוך לכתבים הפוליטיים: "אנחנו דורשים שמי שלומד תורה ימשיך ללמוד, לא יהיו יעדי גיוס חרדים בחוק החדש" • על המסך של המונדיאל בחדר המו"מ: "הייתי בעצבים עד השמיים והם מסתכלים בטלוויזיה עם השטויות האלו" • "לדעתי לא תהיה ועדת רפורמות, אני מתנגד לזה"
אריה ריבקינד
י"ג כסלו התשפ"ג / 07.12.2022 14:06

יו”ר ועדת הכספים, ח”כ משה גפני, כינס בצהריים (רביעי) את הכתבים הפוליטיים, כדי להבהיר שהמשא ומתן הקואליציוני עם הליכוד עדיין לא קרוב לסיום.

ח”כ גפני הסביר כי הליכוד ויהדות התורה לא חתמו אמש על מסמך נספח תפקידים: ”אני לא הסכמתי לא להסכם ולא לנספח להסכם. מה שחתמנו אמש זה לא חלק מההסכם ולא נספח תפקידים, אלא אך ורק הודעה על מה שסוכם עם הליכוד על התפקידים כדי לקבל ארכה מהנשיא”.

על חוק הגיוס אמר: “אנחנו דורשים שמי שלומד תורה ימשיך ללמוד, בלי יעדים ובלי מכסות, לא יהיו יעדי גיוס חרדים בחוק הגיוס החדש”.

על ועדת הרפורמות שקיבלה הציונות הדתית: “לדעתי לא תהיה ועדת רפורמות, אני מתנגד לזה”.

על ש”ס אמר: “די נעלמו לי, אני לא מוצא אותם. אני נוטף זיעה בחורף ודרעי וגולדקנופף ישנים במיטות”.

‘על פסקת ההתגברות אמר: ‘אנחנו רוצים להעביר את פסקת ההתגברות עם רוב של 61, בהקדם האפשרי, אחרי הקמת הממשלה”.

גפני התייחס לתיעוד שלו אמש, עם יריב לוין וגולדקנופף, כאשר מצד שמאל הציץ מסך של שידור משחקי המונדיאל: “הייתי בעצבים עד השמיים והם מסתכלים בטלוויזיה עם השטויות האלו, ואני צריך ללכת לחתונה עם אשתי במעלה החמישה”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גפני סוס טרויאני בגוש הימין
    08/12/2022 07:44
    יצחק
  1. האיש מחרחר ריב בדרישותיו.הוא בנשמתו איש שמאל.משתמש בכוחו כדי לנכס לו את וועדת הכספים כאילו חתם שם קבע.לא מאמינים לו.הגיע הזמן שיפרוש מהפוליטיקה.גפני הוא סוס טרויאני בגוש הימין.