קליע ברכבו של עיתונאי ‘כאן’: “מוכן לגור בהתנחלות ולא בבית פה ברהט

רכבו של אחמד אבו סוויס עיתונאי מכאן, נפגע מירי ברהט • "ראיתי שהכול שבור, הזכוכית מנופצת. לא משנה אם הירי בוצע בטעות או בכוונה. חושש לחיי משפחתי"
חיים טוויל
י"ב כסלו התשפ"ג / 06.12.2022 21:41

קליע פגע ברכבו של עיתונאי ‘מכאן’ אחמד אבו סוויס, המתגורר בעיר רהט שבדרום.

לא ברור האם מדובר בירי מכוון או בירי תועה. המשטרה פתחה בחקירת האירוע.

אחמד אבו סוויס, מורה וצלם עיתונות, אמר ל’כאן חדשות’ לאחר האירוע: “לא משנה מאיזו סיבה בוצע הירי, בטעות או בכוונה. אני חושש לחיי משפחתי, הגיע הזמן להגביר את המאבק באיסוף הנשק הבלתי חוקי”.

אבו סוויס תיאר את האירועים שקדמו לירי: “נכנסתי הביתה לראות מונדיאל. אשתי ביקשה ממני לקחת אותה ואז ראיתי שמשהו לא תקין – היו זכוכיות ובתוך הרכב ראיתי קליע. אם זה מכוון אליי זה חמור מאוד, ואם לא זה – גם חמור מאוד. המציאות ברהט גרועה ומסוכנת”.

לחדשות 12 אמר: “יצאנו וראיתי שהכול שבור ומצאתי קליע בפנים. התקשרתי מיד למשטרה והם הגיעו, אמרו שישלחו חוקר.  אם זה מכוון, זה חמור מאוד. זה לא בא מהגג ונפל מהשמיים. זה נפל איפה שאנחנו בגינה ויושבים. אם היינו שם, אין סיכוי שזה לא היה פוגע. אני פוחד מהמציאות המסוכנת הזו, אני מוכן לגור בהתנחלות ולא בבית הזה ברהט. חלאס, העבריינות הזו נוראית”.

מכאן חדשות נמסר: “אנו רואים בחומרה כל ניסיון לאיים או לפגוע בעיתונאים ובחופש העיתונות, וקוראים למשטרה לחקור במהירות את נסיבות האירוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות