“הצמידו לי אקדח לראש, צרחתי צרחות אימה אבל איש לא שמע”

אשת העסקים הדתייה רחלי יפרח נשדדה אמש באיומי אקדח בחניון ביתה בפתח תקווה • השודדים ידעו בדיוק מה ואת מי הם מחפשים, ארבו לה באקדחים שלופים ושדדו ממנה שעון ותכשיטים בשווי מאות אלפי שקלים, למרות שנאבקה זממן ממושך
חרדים 10
י"ב כסלו התשפ"ג / 06.12.2022 18:48

אשת העסקים רחלי יפרח עברה אתמול (שני) בשעה 19:00 בערב שוד מזויין, לאחר שהחנתה את רכב המרצדס שלה בחניון ביתה בפתח תקווה.

שני שודדים רעולי פנים ארבו לאשת אשת העסקים מתחום הנדל”ן בחניון הבניין, כשהם מצוידים באקדחים ולצידם אופנוע. השניים שדדו ממנה שעון ‘ריצ’רד מיל’ יוקרתי, ששוויו מוערך בכחצי מיליון שקלים, ותכשיטים יקרי ערך.

השודדים ריססו אותה בגז מדמיע ואיימו עליה באקדחים שלופים, לאחר שנאבקה בהם במשך מספר דקות ומנעה מהם לגנוב תכשיטים נוספים.

“הלכתי לכיוון מעלית הבניין, ולפתע שני אנשים עם קסדות רצו לכיוון שלי”, סיפרה יפרח לשמעון איפרגן באתר mako. “ניסיתי לברוח לכיוון המעלית השנייה אבל הם רדפו אחריי עם אקדחים שלופים וחסמו לי את הדרך”.

לדבריה, השודדים ידעו בדיוק מי היא ותיכננו הכל לפרטי פרטים: “הם ידעו מי אני וחיכו לי בחניון כדי לשדוד ממני את השעון היקר שלי. אחד מהם צעק: ‘רחלי תוריד את השעון מהיד’, אבל סירבתי בתוקף ונאבקתי בהם במשך שבע דקות.

“הם הצמידו לי אקדח לראש ואיימו לירות בי, אבל המשכתי להתנגד. צרחתי צרחות אימה אבל אף אחד לא שמע אותי. הם אמרו לי לסתום את הפה וניסו לסתום לי אותו בכוח. אחרי כמה דקות של מאבק אחד מהם הוציא גז פלפל וריסס לי את הפנים. הוא נטרל אותי וחטף לי את השעון מהיד.

“בהמשך הם גם ניסו לתלוש לי טבעת מהיד אבל לא הצליחו, ממש נלחמתי בהם. הם ראו שאני נחושה, אז בסוף הם חטפו לי את התיק ורצו לאופנוע. שלפתי את הטלפון והצלחתי לצלם רק חלק ממספר לוחית הזיהוי של האופנוע. באותו רגע אחד השודדים רץ לכיווני, חטף לי את הטלפון, שבר אותו לרסיסים על הרצפה ויחד עם השודד השני הם נמלטו מהמקום.

“הם יכלו לרצוח אותי, אבל הם כנראה פחדו שייתפסו ועשו הכול כדי לשדוד ממני את השעון היקר בלי לפגוע בי אנושות. כפרה על השעון, אבל ברור שעברתי חוויה קשה מאוד מבחינת נפשית. יש לי שני ילדים בבית”.

יפרח הוסיפה וסיפרה: “קרוב שלי שהצלחתי להתקשר אליו ולספר לו את אשר אירע, הזעיק משטרה ולקח לה שעה להגיע לזירת האירוע. באותן דקות השודדים יכלו לחזור ולחסל אותי. התנהלות המשטרה במקרה הזה הייתה שערורייתית. נלחמתי מול שני שודדים חמושים ולקח למשטרת ישראל שעה להגיע. מפחיד להסתובב ברחובות. אני מסתובבת עם תחושה של חוסר ביטחון שהחיים שלי כאזרחית הם הפקר. עברתי חוויה לא נעימה, מקווה שהמשטרה תפעל ותאתר את החשודים במהרה”.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לאתר ‘מאקו’: “בעקבות דיווח במוקד המשטרה אודות האירוע נשלחה ניידת למקום. בהתאם לתנאי הזמן ותעדוף אירועים חריגים הגיעו שוטרים לזירה במהירות האפשרית. עם הגעתם פגשו במודיעים וערכו סריקות אחר חשודים במעשה שנמלטו מהמקום.

“המשטרה פתחה בחקירה, גבתה עדויות ואספה ממצאים וראיות בשטח במטרה לאתר ולמצות את הדין עם המעורבים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות