מעצר רוכב קורקינט החשוד שהטיח קסדה באדם בבני ברק – הוארך

בית המשפט קבע שהחשוד בן ה-29 יישאר במעצר עוד יממה • החשוד מכחיש את המיוחס לו • השופטת מתחה ביקורת על המשטרה על שלא ביצעה עימות
חרדים 10
י"ב כסלו התשפ"ג / 06.12.2022 12:48

האלימות בכבישים: שופטת בית משפט השלום בתל אביב, כריסטינה חילו אסעד, האריכה היום (שלישי) ביממה את מעצרו של תושב בני ברק בן 29, החשוד שהיכה באמצעות קסדה נהג רכב בעת שרכב על קורקינט חשמלי כשהוא בגילופין.

לפי דיווח של אבי כהן ב’ישראל היום’, השופטת מתחה ביקורת על המשטרה על שלא ביצעה עימות בין החשוד המכחיש כל קשר – לבעל הרכב.

החשוד רכב על קורקינט חשמלי ובשלב מסוים הסיר את הקסדה מעל ראשו, פתח את דלת הרכב ותקף את הנהג באמצעות הקסדה.

אמש, לאחר שפורסם הסרטון ברשתות החברתיות,  המשטרה הצליחה לאתר את רוכב הקורקינט – ועצרה אותו לחקירה.

הבוקר הוא הובא להארכת מעצר. נציג המשטרה רס”ב גיא קלדרון אמר כי החשוד נהג בקורקינט מבלי שביצע את מבחני התאוריה המתאימים. הוא הוסיף כי לעצור יש הרשעות רבות בנושא סמים ואלימות.  עם זאת, הוא נחקר והכחיש הכל.

סנגוריו של החשוד, עורכי הדין יוסי סקה ויוסי בכר, שייצגו אותו מהסנגוריה הציבורית, אמרו בבית המשפט כי הוא מכחיש וטוען שאיננו מזהה את עצמו בסרטון וגם הקורקינט שלו לא תפוס.

השופטת, שהאריכה את מעצר החשוד ביממה, ציינה בהחלטתה כי האירוע מתועד מזווית רחוקה יחסית שאינה מאפשרת זיהוי החשוד, המכחיש מכל וכל ואף מתחה ביקורת על המשטרה על שלא ביצעה עימות בין החשוד לבעל הרכב.

“החשוד נעצר בקרבת מקום זמן קצר לאחר מכן על פי מאפיינים מסוימים שנמסרו, לרבות סוג הקורקינט עליו נהג אך מאפיינים נוספים. בנוסף, החשוד נתפס כשהוא תחת השפעת אלכוהול וגם נתון זה עולה בקנה אחד עם דברים שנמסרו בתלונה”, כתבה השופטת והוסיפה: “נכון לעת הזו, לא נמסר שנגרמו לנהג הרכב חבלות והיחידה החוקרת מייחסת לחשוד עבירה של תקיפה סתם.

“אני מוצאת טעם בדברי הסנגור שנכון היה לבצע אתמול בתחנה עימות בין החשוד לבין המתלונן, בפרט על רקע סוגיית הזיהוי שעומדת על הפרק. יש להצר על כך שפעולה זו לא בוצעה עוד אתמול”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות