הרביעייה נולדה בלידה אחת ואנחנו רוצים לתת כוחות להורים אחרים

הרב בועז ופרדי קליין, שלוחי חב"ד בברילוצ'ה שבארגנטינה - הנקודה הכי דרומית בעולם, זכו ללידה נדירה: רביעייה - שני בנים ושתי בנות • אשת התקשורת סיוון רהב מאיר פרסמה טקסט ששלח לה הרב קליין, בכדי לעודד הורים הממתינים לפרי בטן - וכדי לפרסם את הנס האישי
סיון רהב מאיר
י"ב כסלו התשפ"ג / 06.12.2022 11:13

את התמונה הזו, של שתי ידיים עונדות ארבעה צמידי לידה, שלח לי הרב בועז קליין, ולקח לי כמה שניות להבין. כן, רביעייה נולדה לבועז ולפרדי, שליחי חב”ד בברילוצ’ה שבארגנטינה (“הנקודה היהודית הדרומית ביותר בעולם”).

הנה כמה דברים שהרב בועז ביקש לומר:

“בפרשת השבוע יעקב אבינו אומר ‘קָטוֹנְתִּי מִכֹּל הַחֲסָדִים’. זו ההרגשה שלנו. יעקב אבינו הרגיש שהוא מקבל כל כך הרבה מתנות וחסדים, שיש לו רק מילה אחת מול כל השפע הזה – קטונתי.

אנחנו שליחים כבר 14 שנים, פגשנו אלפי מטיילים ותיירים, ואף פעם לא הסתרנו את קשיי הפוריות. הרי שלוש מארבע האימהות של עם ישראל היו עקרות – שרה, רבקה ורחל. זה מלווה את כל ספר בראשית שאנחנו קוראים כעת. זה לא פשוט להיחשף, אבל אנחנו רוצים לתת כוחות להורים אחרים שנמצאים במצב הזה, וגם לפרסם את הנס הפרטי שלנו.

אז חשוב לנו שכל אחד יידע שגם ילד יחיד הוא נס עצום, לא רק רביעייה. חשוב לנו להודות לכל הצוות הרפואי של ‘שיבא תל השומר’. וחשוב לנו להודות למשפחה ולחברים. אין לכם מושג כמה העידוד והעצות הטובות עוזרים לזוגות לאורך הדרך.

הרגשנו את ברכת הרבי מליובאוויטש מלווה אותנו בכל המסע. הרבי אמר לדבר תמיד בדרך חיובית.

לכן כשפרדי אושפזה עם היריון בסיכון גבוה, מיד קראנו לזה ‘היריון בסיכוי גבוה’. אשתי נמצאת בשליחות גם כשהיא במחלקת היולדות ב’שיבא’. היא כאילו העבירה את בית חב”ד ברילוצ’ה למחלקה, ופה היא מעודדת ומחזקת את כולן. האמונה שלה מדבקת, וכאן צריך הרבה אמונה.

ארבעת הילדים נולדו אחד אחרי השני. הרגשתי שותף של הקדוש ברוך הוא ארבע פעמים ברצף.

לשתי הבנות קוראים חנה-ליבא ורבקה-מלכה, לבן שנכנס כעת לברית קוראים יוסף-יצחק, והבן הרביעי צריך עוד לגדול קצת לפני שיוכל להיכנס בבריתו של אברהם אבינו, ולקבל שם.

קטונתי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות