שופרסל התקפלה ותעלה מחירים, אבל רק חלק ממוצרי תנובה יחזרו

אחרי שהביעה התנגדות להתייקרות מוצרי החלב, ברשת המרכולים הכריזו: "הבקשה אושרה בחלקה כדי לא לפגוע בלקוחות" • עם זאת, רק כ-50 מוצרים יימכרו שוב מתוך מאות • איש התקשורת גיא לרר: "גם אם תנובה תחגוג את ההישג, היא תישאר עם האנג אובר כבד מאוד"
יוני גרין
י"ב כסלו התשפ"ג / 06.12.2022 11:02

לאחר כשבועיים שבהן רשת שופרסל סירבה לשווק מאות ממוצרי תנובה בעקבות ההחלטה לייקרם – היום (שלישי) התקפלה הרשת והודיעה כי כ-50 מהם יחזרו מעתה למדפים.

ברשת שופרסל אמרו: “לאור המחסור במגוון מוצרי החלב והתחליפים הקיימים בסניפים ועל מנת שלא לפגוע בלקוחות הרשת, נבחנה לעומק בקשת תנובה לעליית מחירים. הבקשה אושרה בחלקה בלבד, במוצרים שאין עבורם תחליפים במותגים הנוספים”.

בעקבות המהלך, חלק מהמוצרים שיחזרו למדפי הרשת הם: חמאה, שמנת חמוצה, גבינה צהובה ‘גוש חלב’ 28%, גבינה צהובה ‘עמק’ 28% ו-9% (400 גרם), פרוסות מוצרלה, גבינה לבנה רכה 9%, יוגורט עיזים, משקה חלב לקפה, שמנת לבישול, טופו בטעם טבעי 300 גרם, יוגורט ‘יופלה’ לבן/תות ועוד.

בשופרסל טוענים, כי המהלך הזה הוא בעצם “החרפת המאבק” מכיוון שהעלאת המחירים היא רק במוצרים שאין להם תחליפים, וכי רשימת המוצרים שיחזרו למדפים היא חלקית בלבד מתוך אלה שיצאו מהרשת, ביניהם: מוצרי “יולו”,  “נפוליאון”, “פיראוס”, מוצרי חלב אלטרנטיב, מוצרי חברת “מעדנות” ועשרות מוצרים של חברת “סנפרוסט” וכל מותג “טירת צבי”.

איש התקשורת גיא לרר, מגיש תכנית ‘הצינור’ וממובילי המאבק בתנובה, הגיב: “שופרסל בהודעה מאוד מעניינת: מחזירה למדף כמה מוצרים של תנובה שלא היו להם תחליפים אבל מסירה מהמדף סופית(!) מוצרים רבים של תנובה שיש להם תחליפים ולדעתי שווים למחזור של עשרות מיליונים בשנה. גם אם תנובה תחגוג את ההישג, היא תישאר עם האנג אובר כבד מאוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות