צניחה במכירות של 'תנובה': כמה הפסידה החברה בגלל המאבק נגדה?

יוני גרין
6 בדצמבר 2022    אין תגובות
צילום: 
Nati Shohat/Flash90

חברת תנובה רשמה ירידה במכירות מוצרי המדף והמעדניה הלא מפוקחים שלה בהשוואת מחירים בין תחילת השבוע בו התחיל המשבר, באמצע חודש נובמבר, ובין השבוע שקדם לו.

כך עלה מנתונים של חברת סטורנקסט שפורסמו הערב (שני) ב'כאן חדשות'.

מהנתונים עלה כי נרשמה ירידה של 3.2 מיליון שקלים - שוות ערך ל-7%.

גם במוצרים המפוקחים נרשמה ירידה של 1.5 מיליון שקלים, שהם 3% מאותו מחזור.

עם זאת, הירידה לא נראית רק בתנובה, אלא משפיעה על כל קטגוריית החלב. ירידה של 3% נרשמה בכל הקטגוריה - מה שמהווה הפסד של 5.3 מיליון שקלים.

בשופרסל הודיעו לפני כשבועיים כי יש צפי למחסור במוצרי תנובה, בשל ההתנגדות שלהם להעלאת המחירים - והסירוב של החברה לשלוח אספקה.

חברות אחרות, שהסכימו למכור את המוצרים, רשמו עליות מחירים.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram