ליברמן: “נתניהו יעמוד בראש מדינת חושך, עמית סגל ממציא דברים”

השר אביגדור ליברמן תקף בישיבת הסיעה את נתניהו: "כל דבר הופך להיות לאומי. יש פה ניסיון להקים 2 מדינות לעם אחד" • בתשובה לשאלת שרי רוט: "גם אם נתניהו יאשר תקציב תלת שנתי אני ממשיך לעבוד בכל הכוח"
אריה ריבקינד
י"א כסלו התשפ"ג / 05.12.2022 15:44

שר האוצר ויו”ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, התייחס היום (שני), בישיבת סיעתו, למשא ומתן של הליכוד להקמת ממשלה ותקף את בנימין נתניהו.

“כל דבר הופך להיות לאומי”, אמר ליברמן בישיבת הסיעה. “יש משרד לביטחון לאומי ומשימות לאומיות, יש רשות לאומית לזהות יהודית. יש פה ניסיון להקים שתי מדינות לעם אחד”.

לדבריו, “אנחנו רואים תנועות מטרידות, ניסיון להקים שתי מדינות לעם אחד, כאשר נתניהו יעמוד בראש מדינת חושך”.

במהלך הישיבה בדקה שרי רוט, פרשנית חרדים 10, עד כמה נכונות האגדות עליהם דווח בכלי התקשורת: ליברמן יפרוש אחרי העברת תקציב, מקורב לליברמן נפגש עם גורם ליכודי ואמר שעם ביבי יש לליברמן פחות בעיה, אבל עם החרדים יש בעיה…

ליברמן השיב: “קודם כל באמת יש פה תופעה, ואת כנראה מתכוונת ליו”ר תא הכתבים הביביסטים עמית סגל, שלא רק הסתפק בכל מיני פרסומים פשוט שקריים ויצירת פייק ניוז, אלא הרחיק לכת ואמר שנתניהו יאשר תקציב דו שנתי ואז ליברמן יפרוש. גם אם הוא יאשר תקציב תלת שנתי אני ממשיך לעבוד בכל הכוח”.

ליברמן הוסיף ותקף: “פשוט הבן אדם הפך מתפקידו כמשרת של נתניהו לשקרן עלוב שממציא דברים משום מקום. גם לגבי כל הסיפורים האחרים זה מאותו גדא, מאותה סדרה של בית היוצר”.

ליברמן הוסיף, כי “אפילו בועז ביסמוט אמר שניצחו בזכות עמית”.

ביסמוט בתגובה: “צייצתי בהומור וכשראיתי שמתייחסים ברצינות, מחקתי וצייצתי שנגמר ההומור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות