חסון: ‘בנט חושב שנתבעים ייבהלו ואז הספין יהיה שהסיפור לא נכון’

אשת התקשורת אילה חסון תשמח להגיע לבית משפט כדי להעיד לטובת מי שנתבעו על ידי נפתלי בנט - ותוכיח כי פרסומיה היו נכונים • ''בנט הוא זה שבחר להישאר ברעננה. לכיס הפרטי שלו הוא לא לקח כסף, אבל ההחלטות שלו עלו למשלם המיסים הרבה כסף"
חרדים 10
י"א כסלו התשפ"ג / 05.12.2022 11:39

אשת התקשורת אילה חסון, שפרסמה בחדשות 13 את התחקיר על המעון של נפתלי בנט ברעננה, מתייחסת הבוקר (שני) לתביעות שהגיש בנט נגד צייצנים שהשמיצו אותו, לטענתו,  וטענו כי שיפץ את הבית הפרטי על חשבון אזרחי ישראל.

גם עיתונאים גדולים נתבעים, בהקשר שלי כל מה שפורסם הן עובדות מדויקות נעוצות ונכונות”, אמרה חסון בראיון לתכנית ‘פתחי וזמרי בעם’ ברדיו גלי ישראל. “לגבי בנט שהחליט לתבוע צייצנים, אולי הוא חושב שאם כמה מהנתבעים יבהלו ויתנצלו אז הספין יהיה שהסיפור הגדול לא נכון – וזה לא יהיה”.

לדברי חסון, “הסיפור שלי הוא מאה אחוז נכון. אם יש עיתונאים שטוענים שהעלות של הסיפור היתה 15 מיליון הם מרמים במצח נחושה, או מתוך בורות או מתוך נוכלות. כל העלויות של האירוע הגרנדיוזי הזה הן בגלל שלא שיפצו את בלפור והפכו את רעננה למעון רשמי. בנט הוא זה שבחר להישאר ברעננה”.

חסון הסבירה: “הבלוף הגדול הוא שהנה יאיר לפיד לא גר בבלפור, נכון לעכשיו אין מעון רשמי. האם השב”כ כפה עליו להפוך את ביתו ברמת אביב למעון רשמי? אז יכול להיות שהשב”כ כפה על בנט להפוך את ביתו למעון רשמי?”

בהמשך אמרה: “לכל הספינולוגים, אני בארה”ב בחופשה שנקבעה מראש. ביום שישי אספר על פגישה שהיתה לי עם נפתלי בנט בביתו – ביוזמתו. לכיס הפרטי שלו הוא לא לקח כסף. אבל ההחלטות שלו עלו למשלם המיסים הרבה כסף“.

כאשר המראיין פתחי תהה: “הוא רוצה לחזור לפוליטיקה?” חסון השיבה: “יהיה לו מאוד קשה”. 

“אם מישהו יקח את תביעת הדיבה של בנט עד למשפט את תבואי להעיד?”, היא נשאלה.

חסון: “בוודאי. על העובדות, למה לא? בוודאי שאגיע”.

בנט שיגר בסוף השבוע מכתב התראה לפני תביעה לפעיל הימין יגאל מלכה, בעקבות ציוצים של האחרון ברשת החברתית ‘טוויטר’, שאותם כינה “שקריים”, ודרש פיצוי כספי בסף עשרת אלפים שקלים וכן התנצלות ברורה ומחיקת הפרסומים.

בתגובה פעיל הימין הודיע כי לא “יכנע” כלשונו לדרישה אלא ימשיך לבית המשפט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות