סרטוני ילדים במקווה בבית שמש, שיחות וידאו עם קטינים מחו”ל

חקירת 'איש החינוך' מבית שמש, שכיהן לפני 7 שנים כמנהל בית ספר במוסקבה, החשוד בביצוע עבירות של מעשים חמורים בקטינים - הושלמה • בשישי הוגשה הצהרת תובע - ומעצרו הוארך עד מחר
חיים טוויל
י"א כסלו התשפ"ג / 05.12.2022 11:10

משטרת ישראל השלימה את חקירתו של איש חינוך, תושב בית שמש בן 38, החשוד בביצוע עבירות של מעשים חמורים בקטינים ועבירות נוספות.

ביום שישי האחרון הוגשה כנגדו הצהרת תובע מטעם הפרקליטות על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בימים הקרובים, לצד בקשה למעצרו עד תום ההליכים. מעצרו הוארך בחמישה ימים נוספים – עד מחר.

חשוד נעצר בכ”ב חשוון. מעצרו הוארך בבית המשפט לטובת מיצוי החקירה ובניסיונות לאתר קורבנות נוספים.

מחקירת המשטרה ועדויות שבידי חוקרי תחנת בית שמש עולה, כי בין השנים 2015-2012  עבד החשוד, אזרח ישראלי תושב בית שמש כאיש חינוך בבית ספר במוסקבה.

במהלך שנים אלו, פגע – על פי החשד  – במספר תלמידיו, בעלי אזרחות ישראלית גם הם.

לאחרונה, נפגשו אותם נערים ובמהלך שיחתם חשפו זה בפני זה את סודם. רק אז הבינו כי חלקם נפלו קורבן למעשיו של החשוד. אותם קורבנות סיפרו על כך למנהלת לשעבר של המוסד החינוכי במוסקבה בו עבד איש החינוך, ובהמשך לכך הועבר מידע זה לידי חוקרי משטרת ישראל, שפתחו כאמור בחקירה מקצועית ומקיפה, תוך שנאספו עדויותיהם של הקורבנות.

במסגרת החקירה חשפו חוקרי תחנת בית שמש מקרה נוסף המיוחס לחשוד, בו על פי החשד ביצע לאחרונה מעשה חמור בקטין מתחת לגיל 16 במספר מועדים.

בנוסף, נודע כי ברשותו של החשוד במכשירו הסלולרי, תכנים מיניים בהם קטינים – ‘פדופיליה’, וסרטונים בהם תועדו קטינים ברגעים אינטימיים ב’מקווה טהרה’ בעיר בית שמש.

בנוסף לאלו, איתרו החוקרים שיחות וידאו (“צ’אט”) מוקלטות של החשוד עם קטינים השוהים מחוץ לגבולות מדינת ישראל.

לאחר מיצוי פעולות החקירה בעניינו, הוגשה כאמור, ביום שישי האחרון הצהרת תובע בבית המשפט בירושלים מטעם הפרקליטות ומעצרו הוארך  לטובת הכנתו והגשתו של כתב האישום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות