‘חבורת כ”ץ’ תסכל לביבי חוקים? אמסלם: הכל תעשייה של שקרים

דיווח: כ"ץ, ביטן, אמסלם ודנון נערכים לאפשרות שנתניהו ידיר אותם מהתיקים • לא יפגעו בחקיקה של השותפים, אך מתכוונים לסכל חוקים של ביבי •  ביטן מרגיע: אשאר בליכוד - הבעיות יהיו מבחוץ • אמסלם: "נתניהו מנהיג הליכוד הבלתי מעורער. לא יהיו מורדים. לא תסכסכו ולא תפרידו ביננו!"
אריה ריבקינד
י"א כסלו התשפ"ג / 04.12.2022 22:39

ארבעה חברי כנסת מהליכוד – דוד ביטן, דוד אמסלם, דני דנון וישראל כ”ץ  – מאיימים כי אם נתניהו ידיר אותם מחלוקת התיקים, הם יסכלו העברת חוקים. כך דווח הערב (ראשון) מיכאל שמש ב’כאן חדשות’.

לפי הדיווח, בשלב הראשון יסכלו חברי הכנסת את החוק הנורווגי ולאחר מכן, כשיתפסו עמדות כוח בכנסת, ינסו לסכל חקיקה של נתניהו.

עם זאת, לחברי הכנסת, המוגדרים “מאוכזבים מנתניהו”, אין תוכנית לפגוע בחקיקה של השותפים הפוליטיים.

מי שמיהר להכחיש את הידיעה כי יהיה מרד פנימי בליכוד אם לא יקבל תפקיד שר בממשלה החדשה – הוא ח”כ דודי אמסלם, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו, לצד תמונה שלו עם נתניהו:

“לא שמש ולא כוכב, לא דובים ולא זבובים, הכל תעשייה של שקרים מופרכים והזויים! נתניהו מנהיג הליכוד הבלתי מעורער – לא יהיו מורדים ולא יהיו סיעות בתוך סיעות! כולנו יחד סיעת ליכוד מאוחדת ואיתנה מתמיד. לא תסכסכו ולא תפרידו ביננו!”

גם ח”כ דוד ביטן מהליכוד, שהשמיע בימים האחרונים בסדרת ראיונות ביקורת נוקבת על התנהלותו של נתניהו במו”מ הקואליציוני המבהיר הערב כי הוא לא מתכוון לעזוב את המפלגה.

“הקושי בסיום המו”מ הוא סימן לבאות, בקואליציה הנכנסת הולכות להיות לא מעט בעיות. הבעיות יהיו לא מתוך הליכוד, אלא משאר השותפות”, טען ברדיו ‘קול ברמה’.

על הרצון בליכוד לחוקק חוק שיבטל את האפשרות של ארבעה ח”כים להתפצל – הגיב ביטן: “אין לי בעיה שנתניהו יבטל בכלל את עניין הפיצול, אני נולדתי בליכוד ואשאר בליכוד. מה זה נותן לו? זה רק מראה שהוא בלחץ”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות