אלימות בכביש גם בבני ברק: נעצר נהג שאיים על אזרחים עם מוט ברזל

הנהג עצר באמצע רחוב החלוצים, ירד ממכוניתו עם המוט והתקרב לעבר נהג אחר תוך שהוא צועק לעברו • היום, בתום חקירה, אותר נהג הרכב התוקף ונלקח לחקירה
חיים טוויל
י' כסלו התשפ"ג / 04.12.2022 18:23

אדם תועד אמש (מוצ”ש) ברחוב החלוצים בעיר בני ברק כשהוא יוצא מרכבו ותוקף נהג רכב אחר כשבידו מוט מברזל.

התיעוד מהמקרה, שהגיע לשיטור העירוני בבני ברק, הועבר לחקירת ולטיפול צוות השיטור, והבוקר בתום חקירה אותר נהג הרכב התוקף ונלקח לחקירה.

בשיטור העירוני מציינים כי הם יגלו “אפס סובלנות כלפי אלימות במרחב הציבורי” – ומבקשים מהציבור לדווח על כל מקרה של אלימות ופעילות בניגוד לחוק.

הנהג התוקף מעוכב.

מקרה זה מצטרף למקרים רבים של אלימות מצד נהגים בכבישי הארץ בתקופה האחרונה, כאשר השיא היה הרצח של יורי וולקוב ז”ל בן ה-52, שנרצח במעבר חציה בחולון לאחר ויכוח עם רוכב אופנוע.

ביום שני שעבר נעצר  תושב ראשון לציון לאחר שבלם לפתע את רכבו, ניגש אל חלון רכבה של נהגת שנסעה מאחוריו כשבידו סכין, תוך שהוא מתווכח איתה על השימוש בדרך.

לפני כשבועיים תועדו שני נהגים, האחד מבת ים והשני מרחובות, בוויכוח סוער בכביש 431. בתיעוד נראה אחד הנהגים חמוש בסכין מנקב את גלגלי הרכב של השני ואחר כך מאיים על הנהג השני.


אנחנו עושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילום. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן לא ידוע נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות