הלוחם שקרא “בן גביר יעשה סדר” שוחרר – וזה מה שהוא רוצה לעשות

החייל יצא לביתו לחופשה קצרה • עו"ד אופיר שטיינר מחוננו, שייצג את החייל: "מקווים כי המערכת הצבאית תדע לשים את האירוע הזה מאחוריה"
חיים טוויל
י' כסלו התשפ"ג / 04.12.2022 09:59

לוחם גבעתי מהתקרית עם פעילי השמאל הקיצוני בחברון, במהלכה אמר להם “בן גביר יעשה פה סדר” – שוחרר הבוקר (ראשון) מבית הכלא הצבאי נווה צדק.

ביציאתו פגש הלוחם את עו”ד אופיר שטיינר מחוננו, אשר מייצג ומסייע לחייל.

עו”ד אופיר שטיינר מסר לאחר שפגש את הלוחם: “ליוויתי כעת את החייל בדרכו לביתו לקבל חופשה שבהחלט מגיעה לו לאחר כל האירוע. החייל רוצה לשים את האירוע מאחוריו, הוא רוצה לחזור לשרת כלוחם והעביר מסר זה למפקדיו, הוא רוצה לחזור לתרום לעם ישראל.

הפרקליט הוסיף: “אנו מקווים כי המערכת הצבאית תדע לשים את האירוע הזה מאחוריה ובפרט שהחייל ריצה את עונשו, ותאפשר לחייל לשוב לתפקיד לוחם”.

כפי שדווח ביום שישי, מפקד פיקוד דרום, אלוף אליעזר טולדנו, אישר המתקה בעונשו של לוחם גבעתי וזאת לאחר מכתב החרטה ששלח למפקדיו.

מדובר צה”ל נמסר: “בעקבות נטילת אחריות וחרטה שהביע לוחם גבעתי מגדוד צבר אשר התבטא באופן שאינו הולם חייל בצה״ל לפני שבוע, המליץ אתמול מפקד הגדוד סגן-אלוף אבירן אלפסי, למפקדיו להמתיק את עונשו בארבעה ימים. היום  החליט מפקד פיקוד הדרום, אלוף אליעזר טולדנו, לאשר ההמתקה”.

לאחר הודעת דובר צה”ל בירכו  עורכי הדין משה פולסקי, עדי קידר ואופיר שטיינר מחוננו, אשר מייצגים את לוחמי צה”ל מהתקרית עם פעילי השמאל הקיצוני בחברון, בירכו על החלטת מפקד פיקוד דרום אלוף אליעזר טולדנו – על המתקת עונשו של החייל.

עם זאת, אומרים עורכי הדין, כי זה מעט מידי ומאוחר מידי, ועומדים על דרישתם לפתוח בחקירה כנגד דובר צה”ל והפיקוד – ואומרים כי יש להוציא את החקירה מחוץ לצה”ל.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    החייל הלוחם
    04/12/2022 13:58
    לניאדו שמואל
  1. החייל הלוחם הוא סמל של 4000000 מיליון איש ואישה שמתנגדים לרפיסות מול אנשי שמאל שאינם מניחים לנו לחיות בצורה מסודרת המבוססים שולחים את ילדיהם ליחידות סייבר ואלה עם מצב כלכלי נמוך מתנגדים לטמיון הזה אנשי השמאל נראים משכילים אבל מתברר שהם הכי מטומטמים במציאות הישארר

  2. הלוחם אמר שישתמשו בשיטת בן גביר למאבק בטרור, זה לא פוליטי!!
    04/12/2022 15:14
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. הויכוח היה על שיטת ההתמודדות העתדית. לשיטת בן גביר אין שם ספציפי, בדיוק כפי שמשפט פיתגורס נקרא על שם ממציאו

  4. בושה
    04/12/2022 15:34
    ביי
  5. תתביישו מגיע לו מדליה 🏅

  6. באמת בן גביר חייב לעשות כאן סדר!!!
    04/12/2022 22:31
    שלום
  7. לא יתכן שצהל נגד חייליו!