הרב יצחק יוסף: להדיח את נציב הקבילות על השופטים והדיינים

הראשון לציון קרא בשיעורו השבועי לח"כים החרדים להדיח את נציב הקבילות על השופטים והדיינים • "חבל שעניתי לו, אל תען כסיל כאיוולתו. אמרתי לו, זה התפקיד שלי. מה אכפת לי מי פורץ? הממשלה של השמאל או מישהו אחר? ההוא לא קיבל. יש לו מגמה. רבנים לא צריכים לפחד"
יוסף גרינבוים
י' כסלו התשפ"ג / 03.12.2022 22:06

הראשון לציון הרב יצחק יוסף קרא הערב (מוצאי שבת) בשיעורו השבועי לח”כים החרדים להדיח מתפקידו את נציב הקבילות על השופטים והדיינים השופט אורי שהם.

“איפה השכל לשים מחלל שבת על הדיינים?”, אמר הראשל”צ.

הגר”י יוסף האשים, כי השופט פועל נגדו רק כנקמה על דברים שאמר אביו הרב עובדיה יוסף זצ”ל נגד שופטים.

הראשל”צ קרא לדיינים שלא לחשוש ממנו.

הגר”י יוסף סיפר בשיעור כי קיבל דו”ח מהשופט, בעקבות כנס רבנים שעשה נגד הרפורמות שהוביל השר לשעבר מתן כהנא. הראשל”צ  טען כי הרב דוד לאו עשה גם הוא כינוס רבנים נגד הרפורמות – אך הוא לא קיבל דו”ח. “השופט פטר אותו, למה? הוא אשכנזי. פטר אותו, בסדר גמור. לנו עשה דו”ח, עברנו על החוק”.

הראשל”צ שאל: “מה הבעיה? מה, זה פלילי? אבל זה התפקיד שלנו. עניתי לו, חבל שעניתי לו, אל תען כסיל כאיוולתו. אמרתי לו, זה התפקיד שלי, אנחנו שומרים על המשמרת של הרבנות, של הכשרות, פורצים את המשמרת. מה אכפת לי מי פורץ? הממשלה של השמאל או מישהו אחר? ההוא לא קיבל. הוא יש לו מגמה.  נוקם בי על דברים של אבא שלי. רבנים לא צריכים לפחד מדו”חות, לי יש 18 דוחו”ת. אז מה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרב
    04/12/2022 17:12
    י
  1. הרב יצחק יוסף גאון הגאונים.
    אבל דרעי יעשה משהו? יועיל? מפחד מהצל שלו.