אבל: יואל סויסה ז”ל, מתנדב איחוד הצלה וזק”א – נהרג בתאונת דרכים

יואל  סויסה ז"ל, תושב דימונה בן 44, אב לארבעה, מתנדב איחוד הצלה וזק"א למעלה משני עשורים - נהרג בתאונת דרכים בכביש 25 • אלי פולק, מנכל איחוד הצלה: "יום מר ועצוב מאוד, אסון נורא פקד את איחוד הצלה"
חיים טוויל
ז' כסלו התשפ"ג / 01.12.2022 19:20

יואל  סויסה ז”ל, תושב דימונה בן 44, אב לארבעה, מתנדב איחוד הצלה וזק”א למעלה משני עשורים נהרג בתאונת דרכים.

הערב, סמוך לשעה 16:30, נפגע יואל כשרכב על אופנוע החירום של איחוד הצלה מרכב פרטי.

הוא נפצע באורח אנוש ומותו נקבע בביה”ח.

חבריו ליחידה בזק”א טיפלו בכאב גדול בממצאים בזירה ומלווים את המשפחה.

אביו, רפאל הי”ד, נרצח בשנת 2008 בפיגוע טרור בדימונה ושנתיים מאוחר יותר נספה אחיו, יקיר ז”ל, באסון הכרמל.

יהודה לורבר, מפקד זק”א מרחב נגב, ספד: “קיבלנו בצער רב את הדיווח על כך שיואל סויסה היקר והאהוב, אחד מאחינו בזק”א, נהרג בתאונה הקשה סמוך לדימונה. יואל פעל בצנעה ובשקט למען כל אחד ואחת, לחם למען כבוד המת במסירות נפש כשהוא מלווה את המשפחות האבלות ברגישות וחמלה רבה.
בלב שבור, בשם הנהלת הארגון והנהלת מרחב נגב, אנו מחזקים ומחבקים את חבריו היקרים לצוות דימונה ומרחב נגב כולו, בידיעה שזכות מעשיו הגדולים בזק”א תעמוד לו לזכרון עד. ה’ נָתַן וה’ לָקָח, יְהִי שֵׁם ה’ מְבֹרָךְ”.

בהודעת ארגון איחוד הצלה נאמר: “הנהלת הארגון ומתנדביו, מרכינים ראש בשעה קשה זו, משתתפים בצער המשפחה ומחבקים אותה. מנהלי איחוד הצלה וצוות חירום וסיוע נפשי (חוס”ן) מלווים את המשפחה”.

אלי פולק, מנכ”ל הארגון, פרסם הודעת אבל למתנדבי ‘איחוד הצלה’: “יום מר ועצוב מאוד, אסון נורא פקד את איחוד הצלה. אחד מטובי מתנדבי הארגון, חלק מבשרינו ומתנדב ביחידת האופלנסים נהרג בתאונה קשה מאוד.

“אין מילים לתאר את הכאב של כולנו ושל חבריו לסניף וכמובן של משפחתו היקרה. זה אסון של כל משפחת איחוד הצלה ונעשה הכל בכדי לחזק את המשפחה ואת הסניף.

“נשיא הארגון אלי ביר ואנוכי בדרך לבית החולים ונעדכן על צעדים ארגוניים. מתנדבים ביחידת האופנולנסים בבקשה להתקשר עם משפחתכם בכדי להרגיע את חששם על שלומכם. בכאב ועצב עמוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות