‘פגע וברח’: נמלט מהמשטרה ודרס אמא ושלשה ילדים בפלטבוש • צפו

חרדית ושלושה מילדיה נפצעו בתאונת 'פגע וברח' בשכונת פלטבוש, לאחר שנהג שנמלט מהמשטרה פגע בהם בעת שהילדות ירדו מההסעה של 'בית יעקב' • שתי ילדות כבר שוחררו, האם ובת נוספת עדיין מאושפזות
נתן פרל
ז' כסלו התשפ"ג / 01.12.2022 12:17

חרדית בת 41 תושבת שכונת פלטבוש שבברוקלין, נפצעה עם שלושה מילדיה בתאונת ‘פגע וברח’ לאחר שנהג שנמלט מניסיון מעצר משטרתי פגע בהם.

התאונה התרחשה בשדרות J ושדרות ניו יורק בסביבות השעה 17:00 בערב של יום רביעי, כאשר האם המתינה לשתי בנותיה שירדו מהאוטובוס של בית ספר ‘בית יעקב’.

שניות לאחר שהילדות בנות ה-5 ו-8 ירדו והצטרפו לאם, פגעה בהם מכונית מרצדס לבנה בעוצמה והטיחה אותם אל הקרקע. אחד הילדים שהיה עם האם נלכד מתחת לאוטובוס, וכוחות ההצלה נאלצו להרים את האוטובוס על מנת לחלצו.

כוחות ההצלה שהוזעקו אל הזירה העבירו את הילדים ואימם לבית החולים. האם אושפזה בטיפול נמרץ, בעוד שני ילדים שוחררו בינתיים מבית החולים. ילדה שלישית עדיין מאושפזת.

נסיבות התאונה עדיין נחקרות על ידי משטרת ניו יורק, אך מקור במשטרה סיפר לאתר YWN, כי המשטרה ביקשה מנהג רכב  לעצור בגין עבירת תנועה. מסיבות לא ידועות, הנהג לא עצר, נמלט מהמשטרה – ובתוך כך פגע באם ובילדים.

חשוב לציין כי השוטרים לא היו במרדף אחר הרכב בזמן שהמשפחה נפגעה.

משטרת ניו יורק שפתחה במצוד אחר הנהג, איתרה את הרכב במרחק קצר מזירת התאונה. זהות הנהג ידועה והמצוד אחריו עדיין נמשך.

התפללו לרפואת ענת נעמי בת אסתר ולרפואת בתה ברכה אסתר בת ענת נעמי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות