“נצבט לי הלב”: ריאליטי חדש פסל מועמדת בגלל שהיא שומרת שבת

מלהקים לתוכנית ריאליטי חדשה של 'רשת' פסלו מועמדת, לאחר שזו אמרה להם כי לא תוכל להצטלם בשבת רשת בתגובה ל-ynet: "אין הנחיה להימנע משילוב מועמדים פוטנציאליים בתוכניות בגלל שהם שומרי שבת. מודים על הפנייה ונחדד את ההנחיות"
חרדים 10
ו' כסלו התשפ"ג / 30.11.2022 11:55

ריאליטי אקסטרים חדש של ‘רשת’ פסל מתמודדת פוטנציאלית לליהוק בגלל שהיא שומרת שבת.

לפי דיווח של רן בוקר באתר ynet,  בשיחה שנערכה בין ד’ לגורם בהפקת ‘פקין אקספרס’, התוכנית החדשה של ‘רשת’, נשאלה המתמודדת האם היא יכולה להצטלם בשבת – וכשזו השיבה בשלילה, נאמר לה שתנסה בהזדמנות אחרת, משום שהתוכנית מצולמת בשבת.

לפי הדיווח, מדובר בתוכנית אקסטרים שתחליף את ‘המירוץ למיליון’ ברשת, שם מלהקים שעובדים בחברת ‘גיל הפקות’, מחפשים מתמודדים פוטנציאליים להשתתפות.

משיחה שהגיעה לידי ynet בין ד’ לגורם בהפקת התוכנית ניתן לראות כי היא נפסלה בשל היותה שומרת שבת.

“אתן יכולות להצטלם בשבת?” נשאלה המתמודדת, – והשיבה: “יש בעיה עם שבת, אנחנו שומרות שבת”.

בשלב הזה הגורם בהפקה פסל את השתתפותה: “אז בפעם אחרת”.

המתמודדת אמרה ל-ynet: “נצבט לי הלב מהתשובה”.

בוקר מציין, כי גם בתוכנית ‘המירוץ למיליון’, שעברה ל’קשת’ המועמדים נשאלו על הרגלי שמירת השבת, אבל שם לא ידוע על מתמודדים שנפסלו בשל כך.

מ’רשת’ נמסר בתגובה ל-ynet: “אין הנחיה של רשת או של חברת ההפקה להימנע משילוב מועמדים פוטנציאליים לתוכניות בגלל שהם שומרי שבת. לראיה בתוכניות קודמות של הערוץ השתתפו מתמודדים מכל גוני החברה הישראלית – לרבות שומרי שבת.

“יחד עם המתמודדים, מוצאות חברות ההפקה פתרונות שיאפשרו לשומרי שבת וכשרות להתמודד למרות המגבלות. רשת מחבקת את כלל המגזרים בישראל ולכן אנו מודים על הפנייה ונחדד את ההנחיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נצבט הלב?! נתמלא שמחה הלב!! השבת מקור הברכה והשפע
    30/11/2022 19:30
    נ
  1. תהי יהודיה גאה – הצטרפת לכל אלו שמסרו נפשם על קדושת השבת ואל דאגי – השבת תשיב לך פי אלף אלפים כי ממצוות לא מפסידים קצת סבלנות.