העו”ד של אגו”י: ‘ניהול שלומיאלי. חתימה עד יום שני? נותן לזה 30%’

עו"ד אברהם יוסטמן, נציג יהדות התורה בוועדת הבחירות המרכזית, מותח ביקורת על התנהלות הליכוד: ''יש ניהול שלומיאלי של המשא ומתן. יש כאן זחיחות. יש תחושה שאנחנו מונחים בכיס" • 'המבשר' תוקף את הליכוד: "מתנהל בצורה נלוזה בחדרי המו"מ"
אריה ריבקינד
ו' כסלו התשפ"ג / 30.11.2022 10:38

עו”ד אברהם יוסטמן, נציג יהדות התורה בוועדת הבחירות המרכזית,  מתח הבוקר (רביעי) ביקורת על התנהלות הליכוד מול מפלגת יהדות התורה במשא ומתן הקואליציוני.

“איזה חדרי משא ומתן? איפה?”, תהה יוסטמן בשיחה עם ארז תדמור ואברהם גרינצייג ברדיו ‘גלי ישראל’. “אני שומע דיבורים על חתימה עד יום שני… אני נותן לזה 30% בנוגע ליהדות התורה וש”ס”.

יוסטמן הוסיף:  “יש ניהול שלומיאלי של המשא ומתן. יש כאן זחיחות. יש תחושה שאנחנו מונחים בכיס”.

בעיתון ‘המבשר’, עיתון הבית של ח”כ מאיר פרוש, תוקפים  הבוקר בחריפות את אופן ניהול המשא ומתן של בנימין נתניהו.

בעיתון נאמר:  “על רקע המשא ומתן המתנהל בעצלתיים, ביהדות התורה הביעו אמש תסכול, מורת רוח וחוסר שביעות רצון מהתנהלות הליכוד לפי המשא ומתן בנקודת ההתחלה”.

בעיתון התייחסו גם לנושאים המהותיים שעלו בלב ההסכמים: “רוב הנושאים כבר הובטחו ערב הבחירות, אך למרבה הכאב, בשיחות הקואליציוניות מול חברי צוות המשא ומתן מטעם אגודת ישראל, הליכוד בחר מצדו לנהל דיונים ממושכים וחסר תוחלת, גורר רגליים, לא חוזר עם תשובות, ולא מגיע להסכמות”.

בעיתון הוסיפו:  “לא מדובר במפלגה אחת שניצחה או איש אחד שניצח, אלא צד פוליטי שלם, שאף לא אחד ממרכיביו יכול להקים שלטון בלעדי. אם כן, מדוע הליכוד בוחר להתנהל בחדרי המשא ומתן בצורה נלוזה מול השותפות העתידיות?”

נזכיר, כי באגו”י נדהמו לגלות כי תיק ירושלים ומורשת, שהיה מיועד לח”כ מאיר פורוש, לא רק פוצל אלא גם התרוקן כולו מתוכן ולכן הצהירו כי לא יחתמו בעד החלפת יו”ר הכנסת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות