מרגיש בבית? חתול התהלך על הבשר הטרי במקרר של ‘רמי לוי’

לקוח שהגיע לסניף 'רמי לוי' בשער בנימין גילה לתדהמתו: חתול מסתובב בחופשיות בתוך ויטרינת הבשרים • לטענתו, הוא ניגש לעובדי הסניף - וזכה להתעלמות • הוא צילם את החתול דורך ומזהם את הבשר וחזר לסניף לאחר כמה שעות - אז גילה כי לא כל הבשר שהיה במקרר הוצא
חרדים 10
ו' כסלו התשפ"ג / 30.11.2022 10:12

חתול רחוב תועד אמש (שלישי) צועד בין הבשרים בתוך המקרר בסניף ‘רמי לוי’ שבשער בנימין.

בסרטון שצולם על ידי לקוח שהיה בסניף,  וצבר תאוצה ברשתות החברתיות, נראה החתול כשהוא מסתובב בתוך ויטרינת הבשרים, יושב בין הנתחים, מתהלך על חתיכות הבשר – ומזהם אותם.

ישראל אולנוף – הלקוח שצילם את המתרחש – טוען כי שאל את האחראית על הסניף לגבי המחדל, אך היא לא התייחסה.

אולנוף סיפר: “הלכתי לעשות קניות ליום הולדת של הבת, פתאום אני קולט חתול מסתובב בין הבשרים ואוכל מהם. לא היה שם אף אחד מהעובדים. פניתי לאחראית על הסופר, היא לא הגיבה. עמדתי ליד הבשר במשך כעשר דקות ווידאתי שאף אחד לא קונה.

“אחרי שפירסמתי את הסרטון התחיל להיות ‘באז’. חזרתי לסופר אחרי 45 דקות, וראיתי שהם מוציאים רק חלק מהבשר, רק זה שרואים שהחתול הלך עליו בסרטון, ושמים אותו לא מכוסה במקרר עם שאר הבשרים. רמי לוי זה אחד הסופרים הגדולים פה, אני לשם לא חוזר”.

האזינו לישראל אולנוף מספר על התקרית ברשת ב:

המקרה דווח גם למועצה האזורית בנימין, ששלחה את אנשיה. הבשר הורד מהמדפים, סומן, ויושמד בנוכחות וטרינר המועצה כמחוייב בחוק.

במועצה סיפרו כי הם נמצאים בקשר עם הנהלת הסניף, וכי זו משתפת פעולה עם הבדיקה.

אולם, כאמור,  לדברי אולנוף, הוא הגיע לסניף כשעה אחרי האירוע, בשעה 21:30, וראה כי הבשר המסומן בו נגע החתול ומיועד להשמדה, נמצא באותו מקרר אחסון עם כל הבשרים בסניף.

זו אינה הפעם הראשונה שמקרי תברואה מתרחשים בסניפי הרשת: בעבר כבר נרשמו כמה אירועים תברואתיים בסניפי רמי לוי, כמו עכברים שכרסמו לחם בסניף נתניה, או בשר פג תוקף שאותר בסניף הרצליה.

מחברת רמי לוי נמסר: “חתול קטן ושובב התגנב דרך שער המחסן ועלה למעדנייה של הבשר, ברגע שהוא זוהה הוא ברח וכל הבשר הוצא והושמד. המקום עבר חיטוי מיד לאחר מכן”.

דוברות המועצה האזורית בנימין הגיבה: “מחלקת רישוי עסקים של המועצה טיפלה בשלישי בערב במפגע תברואתי במקרר הבשר בסניף רמי לוי בשער בנימין. הבשר במקרר הורד מהמדפים, סומן ויושמד בבוקר בנוכחות וטרינר המועצה כמחויב בחוק. המחלקה עומדת בקשר עם הנהלת הסניף כדי להבטיח טיפול שימנע הישנות מפגעים כאלה. הנהלת הסניף משתפת פעולה עם נציגי המחלקה”.

בבוקר שלאחר האירוע פרסמה מועצת שער בנימין כי התבצע חיטוי לאגף הבשר בסופר ואף שלחה סרטונים שמתעדים זאת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רמי לוי
    30/11/2022 10:36
    י.ש. דיין
  1. רמי יקר אל תעסיק תומכי טרור הם מביאים חתולים