השוטר שירה במחבל: “ביצענו ירי, שברנו את החלון, מצאנו סכין”

מנשה נפתלי, השוטר שירה במחבל שדרס חיילת בת 20 ליד תחנת דלק סמוך לכוכב יעקב: "זיהינו רכב שהתחיל להשתולל על הכביש, עם מכה בחלקו הקדמי וללא לוחית זיהוי. אישרנו שזה הרכב וביצענו ירי" • שוטר נוסף שחזר: "ביצענו ירי מדויק לרכב, ניסינו להימנע מפגיעה בחפים מפשע"
חיים טוויל
ה' כסלו התשפ"ג / 29.11.2022 12:52

מחבל פלסטיני, ראני מאמון פאיז אבו עלי, בן 45 מביתוניא, דרס היום (שלישי) עם רכבו הולכת רגל כבת 20 בכביש 60, ליד תחנת הדלק של כוכב יעקב.

היא פונתה מהזירה במצב קשה לבית החולים שערי צדק בירושלים כשהיא סובלת מחבלת ראש. לא נשקפת סכנה לחייה.

המחבל נמלט מהמקום, אך שוטרים פתחו במרדף אחריו, ירו וחיסלו אותו.

מנשה נפתלי, השוטר שירה במחבל סיפר בריאיון לאסתי פרז בן עמי בתוכנית בחצי היום ברשת ב: “היינו בסיור שגרתי על הציר. זיהינו רכב שהתחיל להשתולל על הכביש, עם מכה בחלקו הקדמי וללא לוחית זיהוי. תוך כדי שאנחנו נוסעים אחריו קיבלנו דיווחים על פיגוע דריסה, אישרנו שזה הרכב וביצענו ירי”.

רס”ל דיוויד יואל, סיפר בשחזור האירוע עם חדשות 12 על מה שקרה בשטח: “ביצענו את הסיור בכביש 60 ופתאום הבחנו ברכב שנסע בפראות ומסכן את התנועה.

“ביצענו חסימה בעפרה והמשכנו במרדף. תוך כדי אנחנו שומעים בקשר על פיגוע שהתרחש באזור פסגות והבנו שזה הרכב של המחבל. ביצענו ירי מדויק לגלגלי הרכב והמשכנו במרדף”.

יואל הוסיף וסיפר על הרגע שבו התקרב לרכב שבו שהה המחבל: “במחסום פוקוס ביצענו ירי מדויק לעבר הרכב. לאחר מכן פרקנו מהניידת ושברנו את החלון כדי לוודא שהמחבל מנוטרל. ברכב מצאנו סכין”.

המחבל, החזיק בהיתר עבודה באזור התעשייה אריאל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות