ממיס: כוכבת האינסטגרם הציגה בסרטון את “הילדה החרדית שלי” • צפו

המגישה ואושיית האינטסגרם פרסמה סרטון חמוד במיוחד של בתה אלונה בת השנתיים עונה לשאלותיה על תפילה ובית כנסת - והילדה מפגינה בקיאות מרשימה
משה ניסנבוים
ד' כסלו התשפ"ג / 28.11.2022 10:09

כוכבת האינסטגרם, המגישה קורין גדעון, נוהגת לשתף את 330 אלף העוקבים שלה באינסטגרם ברגעים מחייה האישיים. גדעון נשואה לחילי סורוצקין, איש עסקים שמשפחתו החרדית מתגוררת בטלז-סטון.

אתמול היא  שיתפה סרטון קצר וחמוד מאוד של בתה הקטנה אלונה, תחת הכותרת: “הילדה החרדית שלי”.

במהלך הסרטון היא שואלת את בתה בת השנתיים מספר שאלות על תפילה ובית כנסת – ולפי התשובות ניתן לומר שהבת מפגינה בקיאות מרשימה.

כך למשל, קורין שואלת אותה: “לאן את הולכת ביום שישי עם אבא?”, והיא עונה בלי להתבלבל: “לבית הכנסת”.

“ומה עושים בבית כנסת?”, היא המשיכה לשאול וקיבלה את התשובה: “מתפללים”.

לאחר מכן היא המשיכה ושאלה, למי מתפללים ומה אומרים לו, והילדה ענתה: “הקדוש ברוך הוא” ו”אמן”.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by קורין גדעון (@corringideon)

בשנה שעברה, לאחר שבילתה בהדלקת נרות אצל בני משפחתו החרדית של בעלהן, כתבה גדעון בחשבון האינסטגרם שלה על הקשר המשפחתי המיוחד.

“הנס שלי בחיים הוא לא רק חילי, אלא המקום שהוא מגיע ממנו. בזכותו ובזכות המשפחה שלו זכיתי להכיר מגזר שלם שלא הכרתי ושכנראה לא הייתי מכירה בחיים. ומה שאנחנו לא מכירים, אנחנו בדרך כלל מפחדים ממנו…”

היא חשפה: “הייתי אדם עם דעות קדומות. גדלתי רק עם אנשים כמוני – חילונים. ואז באמצע החיים קיבלתי הזדמנות להכיר את האחר וזה הדבר הכי טוב שקרה לי. לא הכל עבר חלק ויש נושאים שעדיין נמנעים מהם, אז מה. זה לא מוריד מהאהבה ומהכבוד הענקיים שיש בינינו. הם המשפחה שלי ואני שלהם וככה זה מרגיש כל הזמן. הכי קרוב שיש.

“אני לא נושאת שום דגל, אני רק משתפת מהחוויה האישית שלי, מהנס שקרה לי”, הצהירה. “אולי בפעם הבאה שאתם פוגשים מישהו שונה מכם, תכבו לדקה את האינסטינקטים שלכם ותנסו להכיר אותו באמת. כמעט בטוח שתגלו שהוא בעצם ממש ממש דומה לכם”.

אגב, כבר תקופה ארוכה שהיא נעדרת מהמסכים אחרי שהנחתה את ‘האח הגדול’, ‘בייקאוף ישראל’ ו-‘2025’. לפני מספר ימים היא עשתה שאלות-תשובות יחד עם העוקבים שלה בעמוד האינסטגרם וחשפה את הסיבה.

היא נשאלה האם היה לה קשה לעזוב את הטלוויזיה והיא ענתה: “בוודאי שזה היה לי קשה. זאת לא החלטה שאני קיבלתי ובטח שזה קשה חודש אחרי לידה ובגיל 28 להבין שהקרקע נשמטת מתחת לרגלייך, שכל מה שעשית והכרת בחיים לא ממשיך ושאין לך פרנסה!”

בהמשך הוסיפה: “בסוף צמחתי מהמשבר הזה והנה הגלגל מסתובב. תזכרו את זה כי כולנו עוברים משברים בחיים. הכל בידיים שלכם אם רק תעבדו קשה”.

כמו כן, בהמשך נשאלה גדעון האם קיבלה לאחרונה הצעה לשוב אל הטלוויזיה, וענתה: “כן, דווקא לאחרונה. לא הרגשתי שזה נכון לי ולכן זה לא יקרה בקרוב”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות