לאחר ‘מרד הפסטה’: אסם לא מעלה מחירים אך החלה בצמצום מבצעים
חברת המזון ‘אסם’ אמנם לא מעלה מחירים – אך מבטלת מבצעים. כך דווחה היום (שני) דנה ירקצי ברשת ב’.
מאז ‘מרד הפסטה’, במסגרתו לקוחות נקראו לרכוש מוצרים חלופיים ממותגים מתחרים של אסם, ענקית המזון החלה בצמצום מבצעים ברשתות השיווק השונות.
השבוע הגיע המהלך לשיא, כשכמה מרשתות השיווק הגדולות החליטו להוריד קטגוריות ממוצרי אסם מהמדפים עד להודעה חדשה.
מחברת אסם הגיבו ל’כאן חדשות’: “בחודש דצמבר ל’אסם-נסטלה’ יש עשרות מבצעים על מאות ממוצריה ברשתות השיווק השונות. ‘אסם-נסטלה’ הודיעה על ביטול עליית המחירים כבר בראשית פברואר ואנו מצרים על כל ניסיון להציג זאת אחרת”.
במקביל, ב’כאן חדשות’ פורסם כי ברשת שופרסל ממשיכים בהתנגדות להעלאת מחירי מוצרי תנובה.
מנגד, ביתר רשתות השיווק הגדולות, כמו רמי לוי, יוחננוף וויקטורי, אומנם הודיעו שלא יעלו את מחירי מוצרי תנובה ויספגו אותם בעצמם, אולם גם הן העלו מחירים למספר מוצרים באחוזים בודדים.
תגובות
אין תגובות