הפוסק מבני ברק שמחלים מניתוח סיפר בשיעור: “הקב”ה ריחם עלי”

רב מרכז העיר בני ברק, השוהה בימים אלו בקרית יערים-טלזסטון לצורך מנוחה והחלמה מניתוח שעבר ב'איכילוב', מסר הבוקר לראשונה את שיעורו היומי ממעון הנופש ופתח בהודאה על הניסים הגלויים שעשה עמו הקב"ה והודה על כל התפילות
יוסף גרינבוים
ד' כסלו התשפ"ג / 27.11.2022 23:43

הפוסק הגאון רבי יהודה אריה דינר, רב מרכז העיר בני ברק, השוהה בימים אלו בקרית יערים-טלזסטון לצורך מנוחה והחלמה מניתוח שעבר ב’איכילוב’ בתל אביב. חזר הבוקר (ראשון) למסור את שיעורו היומי הקבוע, הנמסר מביתו מידי יום אחר תפילת שחרית – ומשודר בקו הטלפון הייעודי לשיעוריו ב’קול הלשון’.

הפוסק הגרי”א דינר, שנעדר בעקבות החלמתו ממסירת שיעוריו מזה מספר שבועות, מסר הבוקר לראשונה את שיעורו היומי ממעון הנופש בקרית יערים-טלזסטון – ופתח את דבריו בהודאה לקב”ה על הניסים הגלויים שעשה עמו והודה על כל התפילות.

וכך אמר: “בחמלה גדולה אני מודה להשם מזמור לתודה, אנחנו אומרים ‘הודו ל-ה’ כי טוב כי לעולם חסדו’ ‘הודו ל-ה’ כי טוב כי לעולם חסדו’. ה’ ריחם עלי וברוך השם עכשיו אני מרגיש יותר טוב, ואני מודה לכולם על כל תפילה ותפילה שזה ברור שהכל זה רק כח התפילה של כל ידידי ואהובי, כל תפילה עוזרת. ‘קרוב השם לכל קרוביו לכל אשר יקראוהו באמת’, כל תפילה עזרה ועוזרת ותעזור ותמשיך בעזרת ה’ יתברך שנוכל להמשיך ללמוד ביחד כל בוקר כמה דקות”.

הוא הוסיף: “והשם יעזור שנשמע הלאה אצל כולם רק בריאות ושמועות טובות ונחת ושמחות אצל כל אחד ואחד למשפחותם וביניהם בעזרת ה’ יתברך, ויהיה לנו החודש הזה חודש כסלו חודש של ניסים בעזרת ה’, ושנזכה לתקע בשופר גדול לחרותינו וקבצינו יחד מארבע כנפות הארץ לארצינו הקדושה ברחמים אמן”.

בסיום השיעור הגרי”א חזר ואמר: “ואני מסיים כעין הפתיחה, יישר כח על כל התפילות, אלו שהתפללו עלי, שכל תפילה עוזרת, ואפשר להמשיך להתפלל שאני יחזור לכוחות בעזרת ה’, ונשמע הלאה רק רק בשורות טובות ישועות ונחמות”.

הציבור נקרא להמשיך להתפלל להחלמתו השלמה והמהירה של הגאון רבי יהודה אריה בן יטא.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות