יש פתרון למשבר? סמוטריץ’ מרגיע: “תקום ממשלת ימין בימים הקרובים”

יו"ר הציונות הדתית בצפירת הרגעה: "מציע ומבקש מכולנו להתעלם מרעשי רקע של גורמי קצה שוליים שמנסים לסכסך ולפלג ולזרוע חוסר אמון" • בשנה וחצי האחרונים נבנו יחסי אמון ושותפות מדהימים בינינו לבין הליכוד ונתניהו ובינינו לבין המפלגות החרדיות, ובעזרת השם כך זה ימשך"
אריה ריבקינד
ג' כסלו התשפ"ג / 27.11.2022 17:28

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ, נשא היום (ראשון) דברים  בוועידת החינוך הלאומית של מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא ו’מקור ראשון’ והתייחס למשבר במו”מ הקואליציוני.

“אנחנו נמצאים ברוך ה’ אחרי ניצחון ברור לימין במערכת הבחירות ובעיצומו של משא ומתן קואליציוני, ואני יכול להגיד לכם בביטחון מלא: בעזרת השם תקום ממשלת ימין אמיתית בימים הקרובים”, אמר.

הוא הוסיף וסיפר: “יש התקדמות משמעותית במשא ומתן, גילינו רצון טוב והרבה מאוד הבנה כדי שנוכל להקים את הממשלה בהקדם, ואני מעריך שאנחנו לקראת השלמת המשימה החשובה”.

על הליכוד אמר: “אני משוכנע שאחרי 4 שנים ו-5 מערכות בחירות שבהן הלכנו עם הליכוד ונתניהו בנאמנות מוחלטת, ושילמנו על זה מחירים לא פשוטים, הליכוד יחזיר לנו באותה המטבע ויבנה איתנו ועם שאר השותפים בגוש שותפות אמיתית גם בקואליציה. אני מציע ומבקש מכולנו בהקשר הזה להתעלם מרעשי רקע של גורמי קצה שוליים שמנסים לסכסך ולפלג ולזרוע חוסר אמון.

“אני אומר לכם באחריות שהדברים האלה רחוקים מהמציאות שנות אור. בשנה וחצי האחרונים נבנו יחסי אמון ושותפות מדהימים בינינו לבין הליכוד ונתניהו ובינינו לבין המפלגות החרדיות, וכאמור, בעזרת השם כך זה ימשך”.

סמוטריץ’ התייחס לנושאים שנותרו פתוחים במו”מ: “הדברים שנותרו פתוחים הם לא על תיקים ולא על תפקידים, אלא על הדרך למימוש הערכים והאידיאולוגיה כדי שנעמוד יחד כקואליציה במה שהבטחנו לעם ישראל בביטחון, במשילות, בהסדרת ההתיישבות, בשמירה על אדמות הלאום, בתיקון מערכת המשפט ובחיזוק הזהות היהודית. שלושת הנושאים העקרוניים שעליהם אנו מתעקשים הם ההתיישבות, הזהות היהודית, ושורה של נושאים חברתיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות