דנון נגד הגוש: ‘תיאבון יתר’ • הנגבי מרגיע: ‘יהיו לליכוד מספיק שרים’

נתניהו צפוי להיפגש עם ששת ראשי סיעות הקואליציה המיועדת • דני דנון תקף את השותפות: "סיעה של 7 מבקשת 4 ועדות בכנסת, ואני שואל את עצמי על סמך מה?" • בליכוד תוקפים את יריב לוין: "מחליש בכוונה את בכירי המפלגה" • הנגבי לחבריו: "לליכוד יהיו מספיק שרים ועמדות השפעה"
חרדים 10
ג' כסלו התשפ"ג / 27.11.2022 11:07

יו”ר הליכוד בנימין נתניהו ייפגש היום (ראשון) עם ששת ראשי סיעות הקואליציה במטרה להתקדם בשיחות להקמת הממשלה.

במקביל לשיחות, בליכוד נשמעת ביקורת על השותפות בגוש הימין. “אני מזהה אצל השותפים שלנו תיאבון מוגבר”, אמר דני דנון בריאיון לגלי צה”ל. “סיעה של 7 מנדטים מבקשת 4 ועדות בכנסת, ואני שואל את עצמי על סמך מה? זה מעורר חוסר נוחות”.

בחלוקת התיקים המסתמנת במשא ומתן לא נותרו תיקים גדולים עבור בכירי הליכוד, חוץ מתיק הביטחון והחוץ.

לפי דיווח של דיווח אמיר איבגי בחדשות 12, עיקר הביקורת במפלגה מופנית דווקא לאחראי למו”מ מטעם הליכוד – יריב לוין ולא בנימין נתניהו.

בשיחות עם בכירי הליכוד, הביקורת כלפי לוין היא לא רק על אופן ניהול המשא ומתן עם השותפות – אלא גם על מה שמגדירים בתוך הליכוד “החלשה מכוונת” של בכירי המפלגה, מתוך מחשבה על היום שאחרי נתניהו.

בליכוד אומרים שזה נוגע גם למשרדים וגם לכל עניין הסמכויות – איפה לוין בוחר לוותר ואיפה קצת פחות.

מנגד, חבר הכנסת לשעבר, צחי הנגבי, מתייחס לזעם בליכוד על דרך ניהול המשא ומתן ועל התיקים שנשארים לחברי מפלגת השלטון והדרך בה יחולקו.

“צריך לתת מרחב תמרון לראש הממשלה המיועד, הוא מכיר את הפרטים טוב יותר מאיתנו”, הציע לחבריו בליכוד בראיון ל-103FM.

לדברי הנגבי, “לליכוד יהיו מספיק שרים ועמדות השפעה. במהלך השנה וחצי האחרונות לא נשמעה ביקורת קיצונית על רוטציה עם מפלגה שיש לה 6 מנדטים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות