לאחר לא מעט התייקרויות במחירי מוצרי צריכה רבים, בהם של מוצרי חברת יוניליוור, כולל דגני בוקר – השבוע פורסם כי העלאת מחירים נוספת בפתח. והפעם – של מוצרי חברת תנובה.
אלא שמספר רשתות שיווק גדולות הודיעו כי לא יאפשרו את ההתייקרות הצפויה.
איש התקשורת גיא לרר, מגיש תכנית ‘הצינור’ בחדשות 13, שוחח עם סיון כהן ב־103fm, הביא פרטים נוספים על המאבק המתמשך ביוקר המחיה – וטען כי חברת יוניליוור נקלעת לקשיים בעקבות חרם רשתות השיווק הגדולות עליה.
“יוניליוור פשוט קורסת בישראל, אין מילה אחרת לתאר זאת”, אמר.
ומה לגבי הודעת ההתייקרות של מוצרי תנובה ב־4.7 אחוזים?
“מה שבעצם הציבור הישראלי נדרש לממן זה את הדיבידנדים של תנובה הסינית”, אמר.