האיראנים פרצו למצלמת גוף ביטחוני גדול – וחשפו תיעוד הפיגוע

מחדל אבטחה ענק: קבוצת האקרים איראנים המכונה 'מטה משה' פרסמה הלילה תיעוד חדש ואיכותי של הפיצוץ בתחנת האוטובוס בכניסה לירושלים - לאחר שפרצה למצלמת אבטחת צירים של גוף ביטחוני גדול • ההאקרים כתבו בטלגרם "יש לנו שליטה על כל הפעילויות שלכם, צעד אחר צעד"
חרדים 10
ל' חשון התשפ"ג / 24.11.2022 14:45

קבוצת האקרים איראנית המכונה ‘מטה משה’, שפרסמה הלילה (חמישי) תיעוד חדש של הפיגוע הרצחני בכניסה לירושלים, בו נרצח הנער אריה שצ’ופק  הי”ד – הצליחה להשיגו אחרי שפרצה למצלמת אבטחת צירים של גוף ביטחוני גדול. כך דיווח חיים גולדיטש באתר ynet.

יודגש, כי לא מדובר במצלמת אבטחה של המשטרה או של העירייה עצמה. טרם נמסרה תגובת הגוף הביטחוני.

המקרה נחקר על ידי שב”כ.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, ההאקרים טוענים כי לא רק שהם חדרו למערכות והשיגו את המצלמות, אלא שהם גם פירמטו את הכוננים הקשיחים – כך שלכאורה לא ניתן לגשת לצילומים.

לטענת ההאקרים, יש בידיהם גם צילומים לווייניים באיכות גבוהה של ישראל.

בטלגרם של הקבוצה נכתב: “במשך זמן רב, יש לנו שליטה על כל הפעילויות שלכם. צעד אחר צעד ורגע אחר רגע. זה רק קצה השליטה שלנו על הפעילויות שלכם, באמצעות גישה למצלמות אבטחה. אמרנו בעבר שאנחנו נפגע במקום ובזמן שאתם לא חושבים”.

בעבר הקבוצה נטלה אחריות על הפעלת צופרי אזעקה באילת ובירושלים. בנוסף לכך, העלתה הקבוצה לרשת תמונות של שר הביטחון בני גנץ, איימה שהוא נמצא תחת מעקב, ואף פרסמה הדלפה נרחבת שבה נחשפו נתונים של מאות חיילים בצה”ל, כולל פרטיהם האישים.

בינואר השנה פרסמה הקבוצה תיעוד ממצלמות אבטחה רגילות מרחבי ישראל – מירושלים ועד תל אביב.

כפי שדווח אמש בחרדים 10, כמה שעות אחרי הפיגוע הכפול שאירע אתמול בירושלים, פרסמה קבוצת ההאקרים האיראנית ‘מטה משה’ בקבוצת טלגרם קטעי וידיאו שלקוחים לדבריה ממצלמות אבטחה ברחובות בישראל, כולל תיעוד ברור ואיכותי של רגע פיצוץ המטען בתחנת האוטובוס בכניסה לבירה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות