‘הנס הגדול!’: הילד החסידי שנפצע קשה בתאונה שוחרר אחרי 3 ימים

שניאור זלמן, בן למשפחה מחסידי חב"ד בצפת, שוחרר היום מ'זיו', שלושה ימים לאחר שנפצע קשה בתאונת 'פגע וברח' • אחד מבני משפחתו: "לפני שלושה ימים הרופאים חשבו על הגרוע מכל, כעת אירע נס גדול"
חיים טוויל
כ"ט חשון התשפ"ג / 23.11.2022 19:09

 בשורות טובות: שניאור זלמן, הילד בן ה-10 ממשפחה של חסידי חב”ד בצפת, שוחרר היום (רביעי) מהמרכז הרפואי ‘זיו’, לאחר שביום ראשון בצהרים נפגע מרכב בתאונת ‘פגע וברח’, בעת שחצה את הכביש במעבר חצייה.

הילד אושפז ב’זיו’ כשמצבו הוגדר קשה, והוא הורדם והונשם.

מהמרכז הרפואי זיו נמסר לאחר התאונה: “הגיע על ידי מד”א כבן 10 עם פגיעה רב מערכתית כתוצאה מתאונת פגע וברח בצפת. הילד, תושב צפת, נמצא כעת בטיפול בחדר הטראומה כאשר הוא מורדם ומונשם”.

למחרת התאונה עצרו שוטרי המחוז הצפוני נהגת בת 66, החשודה כי הייתה מעורבת בתאונת ה’פגע וברח’. נהגת הרכב  הפוגע עזבה את מקום התאונה בעוד הילד במצב קשה עם חבלת ראש.  לאחר חקירה אינטנסיבית של שוטרי המחוז הצפוני, נעצרה הנהגת בחשד כי נהגה ברכב מסוג קיה ופגעה בילד.

החשודה נחקרה, נעצרה והובאה בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרה.

במקביל,  מהמרכז הרפואי זיו מסר כי חל שיפור משמעותי במצבו של הילד, לאחר שהוא שב להכרה מלאה ומצבו הוגדר קל-בינוני.

היום, שלושה ימים אחרי התאונה, שוחרר שניאור זלמן  לביתו.

אחד מבני משפחתו כתב: “בהכרת תודה עצומה לה’, זלמי חוזר היום הביתה! לפני 3 ימים, בהיותו מפונה מזירת התאונה הקשה, הרופאים חשבו על הגרוע מכל. לצאת על שני רגליו בריא ושלם יכול להיות רק הנס הגדול ביותר! תודה לכולכם על התהילים והתפילות שלכם, ממש ראינו אותם משפיעים מול העיניים שלנו, כמו גם כל הסיוע והתמיכה שכולם הציעו וסיפקו. תודה לריבונו של עולם על הכל!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות