“מזועזעים, היה המיוחד שבחבורה”: חבריו בישיבה של אריה הי”ד מבכים

שלמה בנג'מין, חבר ומדריך בישיבה בבית מאיר בה למד אריה שצ'ופק הי"ד, בן ה-15 שנרצח בפיגוע: "התחלנו להתפלל לרפואתו, ואז נודע לנו שהוא מת. היה אהוב על הבריות. היו לו הומור ושמחת חיים. מנסים לעכל את זה ביחד" • ראש הישיבה: "הוא נלחם כמו אריה על כל יעד שקיבל על עצמו"
חיים טוויל
כ"ט חשון התשפ"ג / 23.11.2022 14:19

שלמה בנג’מין, חברו של אריה שצ’ופק הי”ד, בן ה-15 שנרצח בפיגוע היום (רביעי) בירושלים, ומדריך בישיבה בה למד בבית מאיר, סיפר בריאיון לאסתי פרז בתוכנית ‘בחצי היום’ ברשת ב’ על חברו – והכאב של חבריו בישיבה.

“אנחנו מזועזעים. הוא היה המיוחד שבחבורה ואהוד על כולם”, סיפר.

לדבריו, היה בחור שלישי מהישיבה שחצה את הכביש בזמן הפיצוץ, שמע את חברו של הנרצח, אלחנן, צועק לעזרה ובא לעזרתו. “הוא לא אמר משהו על אריה, אז  חשבנו שהוא לא היה שם פשוט.

“רק אחרי התפילה נודע לנו שאריה היה שם”, שחזר. “ידענו על חברו אלחנן שנפצע, שהוא שם. אחרי התפילה, אמא של אריה אמרה לנו שהוא נכנס לחדר הניתוח והתחלנו להתפלל לרפואתו. ואז זה נודע לנו. אריה היה אהוב על הבריות. היו לו הומור ושמחת חיים. הוא נלחם כאריה להצליח בלימודים. הוא נלקח מאיתנו. אנחנו מנסים לעכל את זה ביחד”.

הרב יהודה מושקוביץ’,  רב ישיבה שבה למד אריה שצ’ופק הי”ד בבית מאיר, אמר לחדשות 13: “זה קשה מאוד, בוקר לא קל לכל עם ישראל ובפרט בישיבה שלנו – ישיבה של משפחת אחת.

“אריה היה בחור מקסים. הוא נלחם כמו אריה על כל יעד שקיבל על עצמו. בכל בוקר בשעה הזו הוא היה מחכה שם בתחנה, לא היה מפספס אף פעם. זה מה שהקדוש ברוך הוא רצה. ה’ יעזור, שהקדוש ברוך הוא ירפא את שברנו”.

צילום: באדיבות המשפחה

אחד מחבריו אמר ל’ישראל היום’: “הוא תמיד ראה הכל חיובי, תמיד עם חיוך. היה כיף להיות בסביבתו. זה שוק מוחלט. דיברתי אתו אתמול ופתאום נודע לי שהוא זה שנרצח. חבר התקשר אמר לי שזה אריה – והייתי בשוק. כמעט התעלפתי. הוא נהנה ללמוד בישיבה, היה חברותי מאוד. כולם אהבו אותו”.

הלם מוחלט שורר בשכונת הר נוף בה התגורר.

“הוא שאף תמיד להצליח בכל מה שעשה, שאף גבוה”, סיפר חבר נוסף של אריה. “הייתי בהלם אדיר כששמעתי שאריה נרצח בפיגוע. הייתי קרוב למקום הפיגוע. היה היה חביב וחייכן אהב ללמוד. לפני שאריה למד בישיבה קטנה הוא למד בתלמוד תורה הרא״ם בהר נוף, כיתה שידעה מכאובים ושכול לאחר שאחד מתלמידי הכיתה נהרג באסון מירון, ואביו של אחד מהתלמידים נרצח בפיגוע בבית הכנסת בהר נוף לפני 8 שנים”.

הלוויתו של אריה הי”ד יצאה מבית הכנסת בוסטון בשכונת הר נוף בירושלים בשעה 15:00.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות