כסיף במליאה: תנחומי לכל קורבנות הכיבוש • ח”כים זעקו: חצוף, בושה

ח"כ עופר כסיף עורר סערה במליאת הכנסת כאשר ביקש למסור תנחומים "ליהודים ופלסטיניים כאחד. גם היום וגם אתמול נרצחו שני נערים בני 16" • "גם אם יש לך דעה מעוותת, השתדל להימנע מלהביע אותה ביום כה קשה. ההתבטאות שלך מגלה אטימות לסבל יהודי"
אריה ריבקינד
כ"ט חשון התשפ"ג / 23.11.2022 13:23

חבר הכנסת עופר כסיף מחד”ש השווה בנאום שנשא היום (רביעי) במליאת הכנסת בין בחור הישיבה שנרצח בפיגוע  בירושלים לבין פלסטיני שנהרג אמש כאשר השתתף בהתפרעויות נגד חיילי צה”ל.

“אני מביע את צערי על השפיכות הדמים הבלתי פוסקת, אני רוצה למסור את תנחומי לכל קורבנות הכיבוש, יהודים ופלסטיניים כאחד. גם היום וגם אתמול נרצחו שני נערים בני 16”.

חברי הכנסת מהליכוד טלי גוטליב וחנוך מליביצקי קראו לעברו: “חצוף, תתבייש לך, לפחות לא ביום כזה” – ועזבו את המליאה.

ח”כ שמחה רוטמן הגיב: “עופר כסיף משווה כרגע בין נרצח הפיגוע מהיום, שהיה בדרך לישיבה, לבין פלסטיני שנכח בהתפרעויות ליד שכם ונהרג מאש חיילי צה”ל. מי שמשווה את חיילינו למחבלים השפלים, ואת הקדושים הנרצחים לאוייבינו ולמבקשי רעתנו, נמצא בכנסת בגלל רמיסת חוק יסוד: הכנסת על ידי שופטי בית המשפט העליון”.

יו”ר יהדות התורה ח”כ יצחק גולדקנופף, הגיב: “אני מגנה את דבריו של ח״כ עופר כסיף, שהשווה בין הנרצח הי״ד למחבלים שבעיניו אף הם קורבנות הכיבוש.

“גם אם יש לך דעה מעוותת, השתדל להימנע מלהביע אותה ביום כה קשה, כשמשפחה בירושלים קוברת את בנה הצעיר שנרצח על לא עוול בכפו. ההתבטאות שלך מגלה אטימות לסבל יהודי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות