אביו של טירן שגופתו נחטפה בג’נין: “ניתקו מהמכשירים, כשהוא בחיים”

אביו ודודו של הנער הישראלי שגופתו נחטפה מבית החולים טוענים: מצבו היה יציב לפני שהגיעו החמושים • אביו ששהה לצידו: "חטפו אותו מולי והוציאו מחדר הניתוח" • דודו סיפר: "הם ירו באוויר, נכנסו, והוציאו אותו"
חרדים 10
כ"ט חשון התשפ"ג / 23.11.2022 10:56

בני משפחתו של טירן פרו, הנער הישראלי בן ה-18 מדליית אל כרמל שגופתו נחטפה בבית החולים בג’נין, טוענים כי החמושים ניתקו אותו מהמכשירים וכך נגרם מותו.

לטענתם, טירן היה במצב יציב עד שהגיעו החמושים שניתקו אותו מהמכשירים.

במקביל, מתבהרים הפרטים מהאירוע – טירן וחבריו הגיעו לעיר הפלסטינית על מנת לתקן את רכבם ואז היו מעורבים בתאונה.

אביו של טירן סיפר בשיחה עם חדשות 12: “אני והבן שלי שמענו על מה שקרה, וישר בלי לחשוב נסענו לבית החולים בג’נין. טיפלו בו טוב, המצב שלו השתפר ואז משום מקום הגיעו הרבה חמושים, אני מעריך כ-20, שחטפו אותו מול עיני. הם פשוט נכנסו לחדר ניתוח, והוציאו אותו. במילים אחרות אפשר להגיד – רצחו אותו. הוא היה בחיים, במצב קשה אבל יציב, ברגע שלקחו אותו זה נגמר. אחר כך שמענו ירי כאילו הם חוגגים וגאים במעשה”.

אדי, דודו של טירן, סיפר: “הוא נסע עם האוטו עם חבר, והאוטו התהפך שם, לאחיין שלי הייתה פגיעה רב מערכתית שלא ניתן היה לפנות אותו במסוק. אחרי שנותח ומצבו התייצב ולקראת הערב הגיעו קומץ חמושים. ירו באוויר, נכנסו, ניתקו את האחיין ממכשירים ולקחו אותו לתוך ג׳נין. הם כנראה הרגו אותו, הוא היה במצב יציב”.

פרו אמור היה לחגוג יום הולדת 18 מחר. הוא היה תלמיד כיתה י”ב בתיכון דרכא בדליית אל-כרמל. כלי תקשורת פלשתיניים דיווחו אף הם כי המגעים למסירת הגופה נכשלו. כמו כן נטען כי פעילי טרור בג’נין הכריזו על מצב כוננות.

במשך שעות הלילה נעשו מאמצים לדבר עם מתאם הפעולות בשטחים ומושל ג’נין על מנת לשחרר את גופתו של פרו. “אחרי שהגענו להסדר עם החוטפים זה התפוצץ עוד פעם. הם הבטיחו שהעניין הסתדר אבל אנחנו בחוסר וודאות”, סיפר ראש עייריית דלית אל כרמל.

מקורות פלשתיניים מדווחים שהלימודים מושבתים היום בג’נין ובמחנה הפליטים ג’נין. מאז הערב מדווחים שפעילי הטרור שם נמצאים בכוננות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות