מעוז לשאשא-ביטון: “לפנות אלייך – גברתי השרה או אדוני השר?”

ח"כ אבי מעוז התייחס במליאה להוראות משרד החינוך לפיהן יש לדבר בלשון נקבה לתלמיד המבקש זאת • "עד מתי תסתירו מההורים לאן אתם מסלילים את הילדים שלהם?! מישהו שאל את ההורים אם הם מוכנים שיטרללו את הילדים שלהם לא הפנמתם את תוצאת הבחירות?"
אריה ריבקינד
כ"ח חשון התשפ"ג / 22.11.2022 20:16

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז התייחס היום (שלישי) במליאת הכנסת להוראות שפרסם משרד החינוך, לפיהן יש לפנות לתלמיד בלשון נקבה אם הוא מבקש זאת.

מעוז אמר: ”גברתי שרת החינוך, איך את רוצה שאקרא לך גברתי השרה או אדוני השר? מישהו שאל את ההורים אם הם מוכנים שיטרללו את הילדים שלהם על מגדרים שונים ומשונים? ההורים יודעים שבלינה בטיולים ההפרדה בין בנים לבנות לא תהיה לפי הביולוגיה שלהם אלא לפי איך שכל אחד מגדיר את עצמו? עד מתי תסתירו מההורים מה קורה בבתי הספר ולאן אתם מסלילים את הילדים שלהם? לא הפנמתם את תוצאת הבחירות?”

הוא הוסיף: ”חובה קדושה עלינו, חברי הכנסת, לדאוג, ואני מתחייב לדאוג, שהזכויות הללו לא יימנעו מאף ילד וילדה במדינת ישראל”.

ח”כ מעוז מחה: ”הזוי ולא ראוי המצב שבו הורים שולחים ילד לגן הילדים, לבית הספר היסודי או לתיכון, וללא הסכמתם, ולעיתים אף ללא ידיעתם, הילד נפגש עם תכנים שרחוקים עד מאוד מערכיהם ואמונותיהם. זה ממש לא משנה אם זה נעשה על ידי מוֹרֶה או מוֹרָה שמנחילים את האג’נדות האישיות שלהם, או על ידי הנחייה מלמעלה של מערכת החינוך, שהפכה להיות סוכנת של ערכים פרוגרסיביים רדיקליים, או על ידי עמותות וארגונים שונים, שפועלים בתוך מערכת החינוך ללא פיקוח.

“הדבר הזה חייב להיפסק ומהר. להורים יש את הזכות האלמנטרית לבחור לאיזה עולם ערכים ואמונות לחנך את ילדיהם ולאיזה לא”.

הוא תקף: ”לא יעלה על הדעת שרגע לפני ששרת החינוך מסיימת את תפקידה היא מפרסמת מסמך של השירות הפסיכולוגי הייעוצי במשרד החינוך, שכל מהותו זו כפיית טרלול פרוגרסיבי וטשטוש זהויות על מערכת החינוך”,

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות