טיסות ומלון פאר: חגיגת בכירי העיריה ונשותיהם על חשבון הציבור

סגני ראש העיר, המשנים, ממלא המקום ונשותיהם - ישהו שלושה ימים במלון הפאר 'לאונרדו פלזה' באילת, בעלות של עשרות אלפי שקלים • חבר מועצת העיר בני ברק, יעקב וידר: “בזמן שמשפחות בעיר קורסות כלכלית, עסקני העיריה טסים לנפוש על חשבונם 'בשליחות גדולי ישראל' כמובן"
אריה ריבקינד
כ"ט חשון התשפ"ג / 22.11.2022 23:24

אין גבול לחזירות? לקראת ישיבת מועצת העיר בני ברק שתתקיים השבוע, התבקשו חברי המועצה לאשר מימון מקופת העירייה לטיסות ושהות של שלושה ימים במלון הפאר ‘לאונרדו פלזה’ באילת, לסגני ראש העיר, למשנים, לממלא המקום ולנשותיהם – בשווי עשרות אלפי שקלים.

חברי מועצה שטענו כי הדבר ”לא ייתפס טוב מבחינה ציבורית”, כאשר בתקופה כלכלית כה קשה, בה רבים מתושבי העיר מתקשים לפרנס את משפחתם,  בוחרים בכירי עיריית בני ברק לנפוש במלון פאר באילת על חשבון הציבור – נענו כי מדובר בשהות לצורך ‘השתלמות’.

יעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו”ר סיעת הליכוד, תקף בחריפות את התנהלותם של עסקני עיריית בני ברק – וקרא לחברי המועצה להתייצב לצד תושבי עיר התורה והחסידות –  ולהצביע נגד.

וידר הוסיף: “בזמן שמשפחות בבני ברק קורסות מהמצב הכלכלי הקשה, עסקני העירייה בוחרים לטוס לנפוש על חשבונם ‘בשליחות גדולי ישראל’ כמובן. אעשה הכל כדי למנוע את חגיגת הבזבוזים המבישה הזאת על חשבון תושבי בני ברק“.

מעיריית בני ברק טרם נמסרה תגובה לפניית חרדים 10. לכשתתקבל נפרסמה.

 

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נמאס שאף לא אחד מכל העובדים יודע את עבודתו ואני מתכוונת גם לעובדי הממשלה\!!!
    23/11/2022 00:19
    שקופים
  1. שאף אחד מעם ישראל לא יצטרך אותם ואם הם רוצים שם למעלה להשתמש בכספי הציבור להנאתם ולההזדקק לכספי הציבור שיבושם להם !!יש דין ויש דיין!!אין הפקר

  2. באילת ??? חרדים??
    23/11/2022 01:28
    ספיר
  3. ליטאים או חסידים !
    לא מצאתם מקום יותר נשגב מאילת??

  4. הלכלוך וההזנחה של העיר ושל שכון ה' החשוכה והמלוכלכת זועקת לשמים
    23/11/2022 07:48
    אודליה
  5. תפרסמו איך הלכלוך קופץ לשמים שכון ה’ חשוכה ומלאה מהמרות מוזנחת 70 שנה הסמטאות עם זבל מלפני החגים ליל שישי ברחובות שמסתובבים אלפי אורחים חילונים בינות ערימות הזבל כמו בעזה אנא שרי רוט היקרה צעקי את הצעקה של תושבי בני ברק שמשלמים ארנונה הכי גבוהה בארץ ולא אמרנו את מצוקת הקשישות שאין להם מתנ”סים ונאלצות לשבת בבית כי כל פיסת קרקע הולך למגדל של 40 דיירים ויחידות -זוועה והזנחה שזועקת לשמים העקר בעלי התפקידים מרוויחם 40-50 אלף כל חודש ועושה מה בא לו מנהל מחלקת התברואה שכח כבר מה לנקות וצחצח עיר התורה חילול ה’

  6. גם להם מגיע לנפוש מידי פעם.
    23/11/2022 09:53
    דוד
  7. גם להם מגיע לנפוש מידי פעם.

    • מנחם   26/11/2022 22:13

      ומנקרת עיניים ! נכון להיום בני ברק אמורה להיות במדרג אשכול 5 .. יש כסף והמון ..אבל אין חלוקנה נכונה וצודקת . העיר אמורה להיות שוויץ אבל עסקנים מעדיפים להישאר בטינוף ובזבל מתוך מודעות .. בושה וחרפה .

    • רוני   26/11/2022 22:15

      הביקורת ואח”כ כתבי אישום שלא תגידו לא ידענו . הופתענו . אנחנו נקיים . אנחנו נעשה חשבון נפש .. ממש לא ! כבר נכון להיום תעצרו את החגיגות ואת שוד הקופה הציבורית .