איש התקשורת גיא לרר, מגיש תכנית ‘הצינור’ ברשת 13, חשף הערב (שני) כי חברת יוניליוור, ענקית מוצרי הצריכה, סופגת הפסדי ענק.
“נתונים די מטורפים חושפים מה עובר על יוניליוור מאז שהסתכסכה עם הציבור והרשתות”, צייץ לרר בחשבון הטוויטר שלו. “ירידה במחזור שבועי: 12 מיליון ש״ח. קצב שנתי של מאות מילונים; מחזור כולל נחתך ב-27 אחוז (!); קורנפלקס וכריות נחתכים בכמעט חצי. ברשתות מדווחים שהציבור לא מתלונן. זה מה שאתם רוצים מחר תנובה?”.
פרסום ראשון: נתונים די מטורפים חושפים מה עובר על יוניליוור מאז שהסתכסכה עם הציבור והרשתות;
-ירידה במחזור שבועי: 12 מיליון ש״ח. קצב שנתי של מאות מילונים
-מחזור כולל נחתך ב-27 אחוז(!)
-קורנפלקס וכריות נחתכים בכמעט חצי
ברשתות מדווחים שהציבור לא מתלונן
זה מה שאתם רוצים מחר תנובה?— גיא לרר guy lerer (@guylerer) November 21, 2022
בחשבון האינסטגרם והפייסבוק של ‘הצינור’ הוא כתב על תנובה: “בום ענק. הקרב על עליות המחירים של תנובה נפתח! אחרי שהתגלה הבוקר בכלכליסט שבזמן שהתבכיינה לנו שאין לה ברירה, תנובה הסינית גזרה מאות מיליונים בדיבידנד רק השנה – הצלחנו לשכנע חלק מרשתות השיווק להגיד לא להעלאת המחירים שלה, למרות כל הקשיים. כרגע שופרסל תסרב לתנובה באופן גורף. רמי לוי לא יעלה מחר ומאמין שאפשר להגיע להסדר”.
לסיום הסביר: “רשת יוחננוף הצטרפה באומץ רב למרות שזה אירוע לא פשוט מבחינתה. נעדכן על רשתות נוספות שיצטרפו. בהמשך גם נשקול יחד צעדים דוגמת אלו שנקטנו במרד הפסטה נגד אסם ובמרד הטונה נגד דיפלומט.
“הסיבה שהרשתות הולכות על המהלך המטורף הזה היא אחת בלבד: אתם! הם הרגישו את הרוח הגבית שנתנו להם בסיפור יוניליוור. ראו שלא התלוננו על חוסרים ושקנינו את התחליפים. כאן זה הולך להיות הרבה יותר קשה. החוסרים הרבה יותר משמעותיים. אבל אם ניתן להם גב, נגיע להישגים. הם חייבים להרגיש את זה. אתם אתנו?”