הילד הכי שמן בעולם השיל מגופו 100 ק”ג. וזה מה שנשאר ממנו. איך?

כשהיה אריה פרמנה בגיל 9, הוא שקל 190 ק"ג • בגלל הגודל העצום שלו הוא נאלץ להתקלח בבריכה  מחוץ לבית • ברשתות החברתיות בכל העולם לעגו לו • אבל אז הוא הוכיח שאין דבר העומד בפני הרצון
משה ניסנבוים
כ"ח חשון התשפ"ג / 21.11.2022 22:40

אם רציתם הוכחה למשפט אין דבר שעומד בפני הרצון – הנה היא.

זהו המקרה המדהים של מי שנחשב עד לאחרונה הילד הכי שמן בעולם: קוראים לו אריה פרמנה, בן 16, תושב אנידונזיה.

בעבר, כשהיה בגיל 9,  הוא שקל 190 ק”ג. בגלל הגודל העצום שלו הוא נאלץ להתקלח בבריכה  מחוץ לבית.

אבל כעת, אחרי שהשיל 100 ק”ג ממשקלו בעקבות דיאטה ממושכת ושגרת אימונים קפדנית ומורכבת, שתוכננה במיוחד עבורו – הוא שוקל רק כ-87 ק”ג.

השינוי במשקלו של הנער התאפשר הודות למאמנת הכושר אדה ראי. יש לה יותר מ-600,000 עוקבים באינסטגרם. והיא התחילה לעבוד עם אריה ב-2016 ועזרה להכניס אותו לכושר.

היא סיפרה לתקשורת המקומית על המצב שלו ועל האימונים: “אריה היא עכשיו סמל לתקווה. אנשים אומרים עכשיו שאם אפילו אריה יכל לרדת במשקל, אז למה אני לא יכול?”

צילום: מסך יוטיוב, TRULY

לפני 6 שנים, בשנת 2016, התקשורת המקומית דיווחה שחבר הפרלמנט האינדונזי דדי מוליאדי פגש את אריה בגלל הפרסום שלו בעולם, בעקבות הרשתות החברתיות  – שם הגולשים צחקו ולעגו לו.

כעת הוא שיתף תמונות של הנער לפני ואחרי השינוי שעבר.

הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו: “ב-12 ביולי 2016, ביקרתי פעם אחת את אריה פרמנה כשקיבל טיפול רפואי בבית החולים, אריה שקל אז 190 ק”ג. עכשיו כשקראתי בתקשורת, מסתבר שהגוף של אריה חזר לקדמותו כמו ילדים רגילים”.

לכן ניתן לראות שיש בזה סוג של סגירת מעגל כפולה: גם הפוליטיקאי שפגש אותו וכעת פוגש אותו שוב במצב אחר, וגם הפרסום ברשתות החברתיות שכעת כנראה התגובות יהיו שונות מאותם ימים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות