נסיון חטיפת חרדית בטבריה: אישום נגד ערבי מיפיע שתכנן מעשה חמור

ענאן סאלח, תושב יפיע בן 51, נאשם בניסיון חטיפה של צעירה חרדית ביום הבחירות לכנסת בטבריה • תיכנן לבצע בה מעשה חמור: לאחר מאבק היא הצליחה להשתחרר מאחיזתו • הפרקליטות ביקשה מעצר עד תום ההליכים המשפטים נגדו
חיים טוויל
כ"ו חשון התשפ"ג / 20.11.2022 20:20

פרקליטות מחוז צפון הגישה  היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד ענאן סאלח, בן 51, תושב יפיע – בגין ניסיון לחטיפה לשם ביצוע עבירה של מעשים חמורים במיוחד,  באירוע שהתרחש ביום הבחירות בטבריה.

לפי כתב האישום שהגיש עו״ד אבל פסטרנק, הנאשם שעובד מזה 17 שנים במוסך בטבריה, החליט לבצע מעשה חמור במיוחד  בקורבן מזדמן.

הוא הגיע ביום הבחירות עם רכב שקבל ממעסיקו לתחנה המרכזית בטבריה, לאחר שהוריד קודם לכן את לוחיות הרישוי והתקין שתי לוחיות רכב שונים.

הנאשם ראה את המתלוננת – צעירה חרדית – והחליט לחטוף אותה בכוח אל רכבו, כדי לבצע בה את זממו.

כאשר חלפה הצעירה החרדית  לידו, התנפל עליה הנאשם וניסה לדחוף אותה לכיוון הרכב.

היא נאבקה בנאשם, צעקה, ובנחישותה הצליחה להשתחרר מאחיזתו.

בתיעוד מהאירוע נראה הגבר אוחז באישה והיא מתעממת איתו, ונופלת לקרקע – ואז מתחילה לברוח מהמקום.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטים נגדו.

בשיחה עם גיא ורון, כתב חדשות 12, שיחזרה הצעירה החרדית את האירוע הטראומטי: “הלכתי לתומי ברחוב, באתי לעבור את הרכב והוא פשוט פתח את הדלת האחורית והדף אותי מהצד שלו לכיוון הרכב”, סיפרה. “אני בחסדי השם קלטתי שהוא מנסה להכניס אותי לרכב, התעשתתי, ישר התעמתתי איתו ואני עפתי לכביש והוא נכנס לטמבוריה. ישר רצתי לכיוון תחנה מרכזית, מישהו עצר אותי ואמר לי: גברת, את מזמינה עכשיו משטרה. הזמנתי משטרה, תחקרו אותי והזמינו ניידת.

“בשנייה שהוא יצא מהטמבוריה אמרתי לשוטר שייסע מהר כי הוא בא לברוח. המשטרה עצרה אותו”.

איך נחלצת מזה?

“לא יודעת, השם עזר. הרגילו אותי מגיל אפס שמיד צועקים כשמישהו חשוד מגיע, וזה באמת הדבר הראשון שבאתי ועשיתי. לא ראיתי שום כלי נשק, הוא תפס אותי ודחף אותי לכיוון הרכב. אחרי שהוא נעצר הוא אמר שהכול היה טעות ולא בכוונה. זה היה מאוד מפחיד, אני כרגע בתחושת הכחשה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות