‘נבלה’: תומכי נתניהו בהסתה פרועה נגד סמוטריץ’ – וכך הוא הגיב להם

יו"ר הציונות הדתית מתייחס להשוואה שערכו בינו לבין יחיא סינוואר עם הכיתוב "זה נבלה וזה טרפה" - והגיב: "לא יתכן שבכל פעם שאנחנו לא עומדים דום מול דרישות הליכוד יהיו מי שיהפכו אותנו לאויבים • ח"כ שלמה קרעי: "בצלאל משתמש בשיטות של השמאל"
אריה ריבקינד
כ"ו חשון התשפ"ג / 20.11.2022 19:49

המו”מ הקואליציוני המתמשך גורם לתומכי נתניהו לאבד כל רסן: לאחר שהשוו אותו ליחיא סינוואר מנהיג החמאס, וטענו כי הוא הולך בדרכו של נפתלי בנט, תוך הסתה ברשתות החברתיות –  יו”ר הציונות הדתית ח”כ בצלאל סמוטריץ’ מגיב למשמיצים שרוצים ‘לקפל’ אותו מדרישתו לקבל את תיק הביטחון בממשלה החדשה.

הפעילה המזוהה עם הליכוד ‘רונית הביביסטית’ הגיבה הבוקר לח”כ רוטמן וכתבה על מפלגתו: “לבנים, גזענים, מתנשאים”.

הערב (ראשון) הוא השיב מלחמה, בציוץ שפרסם בטוויטר: “לא יתכן שבכל פעם שאנחנו לא עומדים דום מול דרישות הליכוד יהיו מי שיהפכו אותנו לאויבים, יסיתו נגדינו ויכפישו אותנו. הציונות הדתית היא שותפה מלאה של המחנה הלאומי ושל הליכוד”.

הוא הדגיש: “נעמוד על הדרישות שלנו כדי להבטיח הקמת ממשלה טובה ויציבה במהירות האפשרית שתעשה טוב ותוביל מדיניות ימין אמיתית”.

הציוץ התייחס לכרזה שפרסם פעיל ליכוד בשם מרקו למברטו, בה נראה סמוטריץ’ לצד מנהיג חמאס יחיא סינוואר, עם הכיתוב: “אין הבדל ביניהם. זה נבלה וזה טרפה”.

ח”כ מתן כהנא הגיב לסמוטריץ: “אתה רציני??? כל עוד לא קראו להוציא אותך מבתי כנסת, אל תיילל”.

ח”כ שלמה קרעי מהליכוד האשים את סמוטריץ’  באימוץ שיטות של השמאל: “בצלאל הוא שותף מצוין, ראוי, נאמן וחבר טוב. אבל מה שהוא עושה בציוץ הזה, אלו שיטות של השמאל… לקחת ציוץ (שאני דוחה ומגנה בתוקף) של איזה בוט במקרה הטוב ולהפוך אותו למראית הכל… לא מתאים לך ידידי היקר. בוא נתמקד במה שחשוב כרגע ולא ברעשי הרקע”.

שלומי וקנין, איש ליכוד ומקורב למשפחת נתניהו, השמיע בערוץ כנסת ביקורת חריפה נגד הייצוג הפוליטי של המגזר הדתי לאומי: “ההנהגה של הציונות הדתית רקובה כבר שנים. הים אותו ים וסמוטריץ’ זה אותו סמוטריץ'”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    להזיז עניינים
    20/11/2022 21:05
    איציק
  1. כבר שנים הליכוד בשילטון ואין שינוי משמעותי בדברים עקרוניים: התנחלויות. יהדות .משילות. יוקר המחייה היונות הדתית קיבלו 14 מנדטים ורוצים לשנות באמת ולא לרעוד מהאמריקאים ..סמוטריץ בן גביר העם איתכם.

  2. קרעי
    21/11/2022 01:58
    אורני
  3. חבר כנסת מלא רגשות קיפוח משפריץ שנאה על כולם כולל השותפים העתידיים של הליכוד חבל שהביאו אנשים כאלו ממדינות ערב מסתבר מי שחיי בן ערבים מתנהג כמוהם גם הוא נחשב ליהודי עם כיפה

  4. סמוטי
    21/11/2022 02:14
    ניסים
  5. בחיאת סמוטריץ מספיק עם הבכיינות הרי רוב הקולות שלך הם של בן גביר אם היית הולך לבד מי יודע אם הייתה לך זכות להתבכיין מספיק עם החרטות המלומדות שלך בשפה רהוטה דבר לעניין ותגיד בדיוק מה אתה רוצה ואל תתחבא מאחורי בן גביר

  6. סתםםםםםם
    21/11/2022 08:44
    ניר
  7. מתן כהנא?
    אתה ממש ממש צריך להיות בשקט עוכר הרבנות הראדית רצית לפגוע ולהשמיד את הנשמה של המדינה.
    ותומכי ביבי והליכוד תתרגלו לזה שלא רוקדים יותר לחליל שלכם ותתביישו לכם אנחנו נאמנים לימין יותר מכם פי אלף
    בבחירות הבאות זה יתברר לכם טוב טוב כשנעקוף את יש עתיד