איילת שקד על ההפרדה: גם לנשים חרדיות מגיע ליהנות מאירועי תרבות • צפו

בכניסה לישיבת הממשלה האחרונה - אמרה שרת הפנים: ''אני מקווה שיצליחו להעביר את פסקת ההתגברות" • "אני לא מבינה למה לא רבים על משרד הפנים, המשרד הכי מדהים שיש"
אריה ריבקינד
כ"ו חשון התשפ"ג / 20.11.2022 12:51

הממשלה ה-36 בראשות יאיר לפיד התכנסה היום (ראשון) לישיבת סיכום אחרונה, לקראת הקמת החדשה בראשות בנימין נתניהו.

שרת הפנים היוצאת איילת שקד אמרה לכתבים לפני כניסתה לחדר הממשלה: ”אני רוצה לאחל בהצלחה לממשלה החדשה וגם להגיד לחלק מהתקשורת והציבור שאין מה להיכנס לתבהלה, לא מפסקת ההתגברות ולא מהפרדה בין נשים לגברים באירועים. בסוף, פסקת ההתגברות יוצרת דיאלוג קצת אחר בין הכנסת לבית המשפט, הרבה מאוד שנים אנחנו מנסים להעביר אותה – והלוואי ויצליחו”.

שקד תומכת בדרישת סמוטריץ’ והמפלגות החרדיות לקבוע בחקיקה שהפרדה מגדרית לא תיחשב כאפליה: “לענייני ההפרדה – מדובר באירועים שקיימים היום, הפרדה בין גברים לנשים, גם לנשים חרדיות מגיע ליהנות מאירועי תרבות. האירועים הללו מתקיימים גם היום, פשוט היתה התערבות של יועמ”שים מסוימים במהלך השנים, וטיפלנו בלעצור את ההתערבות, טיפלתי בזה גם כשרת המשפטים, לא צריך להיבהל”.

לשאלה על עבודת הממשלה בשנה האחרונה, אמרה איילת שקד: “אני פה עם המנכ”ל שלי, אני חושבת שעשינו עבודה נהדרת במשרד הפנים, המון המון רפורמות, רפורמות שאזרחים נהנים מהן, עשינו הכי טוב שיכול להיות”.

לשאלה, לאן ממשיכים עכשיו – השיבה: “אני לא מבינה למה לא רבים על משרד הפנים, זה משרד הכי מדהים שיש”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות