‘זדוני’: ליהיא לפיד תובעת דיבה את המפיצים שהיא מה’יהודים משיחיים’

רעיית ראש הממשלה היוצא דורשת פרסום התנצלות ופיצוי בסך 100 אלף שקלים מאדם שטען כי היא מאמינה ב"אותו האיש" ומשתייכת לאוכלוסיית "יהודים משיחיים" • בנוסף, לפיד שיגרה מכתב התראה נגד צייצן טוויטר שערך תמונה שלה באופן שקרי עם שרשרת צלב
חרדים 10
כ"ג חשון התשפ"ג / 17.11.2022 10:56

ליהיא לפיד, אשת ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד, שיגרה באמצעות עורכי דינה מכתב התראה לפני תביעת דיבה נגד אדם שהפיץ סרטון בו יצר רושם כאילו ליהיא מאמינה ב’אותו האיש’ והיא “נוצריה עברית” או שייכת לאוכלוסיית “יהודים משיחיים”.

לפיד דרשה במכתבה פיצוי של 100 אלף שקלים מאותו אדם על דבריו, בנוסף למחיקת הסרטון ופרסום התנצלות בעמוד היוטיוב והטוויטר שלו, טרם היא תגיש נגדו תביעת דיבה ללא הגבלת סכום הפיצוי הכספי.

לפי דיווח של אמיר אטינגר ב’ישראל היום’, במכתב ההתראה נכתב כי האיש הפיץ בחשבון היוטיוב שלו סרטון הכולל טענה כי ליהיא לפיד מאמינה ב’אותו האיש’

“הווידאו שפרסמת בערוץ היוטיוב שלך, ושזכה לכמעט 30,000 צפיות, הוא מלאכת מחשבת של טוויית קונספירציה זדונית, נטולת בסיס”, הודגש במכתב ההתראה לפני תביעה.

בנוסף, לפיד שיגרה באמצעות עורכי דינה מכתב התראה לפני הליכי תביעת לשון הרע נגד צייצן טוויטר שטען כי לפיד היא נוצרייה וערך תמונה שלה באופן שקרי עם שרשרת צלב.

לצד מחיקת הפרסומים לפיד דורשת מאותו צייצן פיצוי בסך 10,000 שקלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות