‘המיץ של הזבל’: יוצר ‘ארץ נהדרת’ פרסם תמונה מהפרק – ועורר סערה

מולי שגב, יוצר תכנית הסאטירה, פרסם בטוויטר תמונה של נשות ראשי הקואליציה - מתוך מערכון שישודר הערב, וגרר תגובות נזעמות מהגולשים • איילה בן גביר הגיבה: "שרה, עכשיו אני מתחילה להבין אותך" • עיתונאית: "אחד הרגע השפלים והמכוערים"
אבי כץ
כ"ב חשון התשפ"ג / 16.11.2022 19:48

מערכון של התכנית ‘ארץ נהדרת’, המשודרת בקשת 12, עורר היום (רביעי) סערה עוד בטרם שודר.

זאת, לאחר שיוצר התכנית מולי שגב פרסם בחשבון הטוויטר שלו תמונה מפרק שישודר הערב, בו אחד המערכונים יעסוק בנשות ראשי הקואליציה החדשה – שהתגבשו השבוע עם שרה נתניהו במלון בירושלים.

התמונה, המלגלגת על הנשים, גררה מיד תגובות נגד התכנית.

איילה בן גביר עצמה הגיבה על התמונה ופנתה ישירות לשרה נתניהו: “שרה, עכשיו אני מתחילה להבין אותך”.

העיתונאי אריה ארליך תקף: “לצחוק על גופה של אישה, סבתא שלא עשתה רע לאיש, לא נבחרת ציבור ולא מעורבת תקשורתית, זה שפל מוסרי אפילו במושגי ביב-השופכין המגעיל של ארץ נהדרת.

“אתם חבורת בהמית, המיץ של הזבל התקשורתי, כבר מזמן לא מצחיקים ועכשיו גם לא אנושיים. גאה להיות במגזר של גב’ גולדקנופף ולא של יצורי רפש כמותכם”.

העיתונאית דנה בצלאל מ’מקור ראשון’,  צייצה:  “אחר כך מתפלאים למה אין נשים חרדיות ודתיות בפוליטיקה? תראו את היחס לאלו שבקושי מעורבות. כשפוביה מדת מתערבבת עם מיזוגניה הכול מותר, הכול כשר. אחד הרגע השפלים והמכוערים בהיסטוריה של ארץ נהדרת, והתחרות קשה”.

שלמה פילבר, הבעלים של מכון הסקרים ‘דיירקט פולס’, צייץ: “חייבים להודות! הצבע חזר ללחיים של יוצרי ארץ נהדרת”.

איש התקשורת אבי מימרן ניסה לנחם: “לכל הימניים והדתיים הזועמים על ארץ נהדרת, זהבי ושות.. תזכרו שבלעדיהם לא היה רוב לימין בבחירות”.

ד”ר מיכאל בן ארי: “להערכתי, הטינוף של ערוץ 12, על הגב גולדקנופף, לא מגיע אליה. היא עסוקה עכשיו בהכנות לשבת וטרודה כמה נכדים ישבו סביב השולחן, יתרפקו עליה, יצחקו איתה, היא תתעניין בקטנים ובגדולים, תדאג לזה, תמחה דמעה עם זה, ותמשיך במפעל החיים של הקמת דור ישרים. מי יזכור מחר את הטינופת של ארץ נהדרת?”

ואילו שושי שטוב, יועצת ממשל וכנסת, ביקשה לסנגר: “אם ארץ נהדרת היתה מהלכת על תבנית ביצים כדי לא לפגוע היא לא היתה “ארץ נהדרת” צוחקים שם על כולם.ן כולל על ליהיא לפיד, בנט, שקד וגנץ לא חייבים לאהוב, לא חייבים לצפות אבל גם לא צריכים להיעלב”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האמת זה מצחיק אותי
    17/11/2022 09:11
    האמת
  1. לא מבין על מה הצעקה ..

  2. מגעילים זו מחמאה בשבילכם
    18/11/2022 09:55
    שטרסלר
  3. ארץ נהדרת כמה נמוך אפשר לרדת
    כן לרדת על אנשים שלא עשו לכם שום רע
    תתביישו צריך להחרים אותכם לצמיתות