יוניליוור מפסידה בגלל מרד צרכנים? ‘ירידות של 20% בקורנפלקס תלמה’

הציבור נוטש את קורנפלקס תלמה? גיא לרר, מגיש תכנית 'הצינור ברשת 13, סיפר עוקביו: "מכל סבבי הלחימה האחרונים - מרד הקורנפלקס הולך להיות הכי משמעותי ומהדהד, דיווחים ראשונים מאחת מרשתות השיווק על ירידות של 20 אחוזים בקורנפלקס תלמה"
חרדים 10
כ"ב חשון התשפ"ג / 16.11.2022 15:44

גיא לרר, מגיש תכנית ‘הצינור’ ברשת 13, גאה בהישג הנוכחי של תכניתו ושל מרד הצרכנים ורשתות השיווק בחברת ‘יוניליוור’ – בשל הירידה הדרמטית במכירות של ‘קורנפלקס תלמה’.

לרר כתב ל-110 אלף עוקביו בטוויטר: “טוב, מכל סבבי הלחימה האחרונים – מרד הקורנפלקס הולך להיות הכי משמעותי ומהדהד, הערב אנחנו מביאים דיווחים ראשונים מאחת מרשתות השיווק על ירידות של 20 אחוזים בקורנפלקס תלמה – וזה עוד לפני החוסרים! יוניליוור כבר מתחילה לספור הפסדי מיליונים. ההיפך המוחלט מאדישות”.

בציוץ ששיתף המגיש נכתב: “ביש חסד מוכרים קורנפלקס ‘רויאמיל’, שעולה בטעם על תלמה בפער. מחיר מקורי 12.90 שקל ל-750 גרם, ובמבצע 2 ב-22 שקל. מי צריך תלמה??”.

אחד הגולשים, אבי בריטמן, הגיב: “זה נראה לי תחליף גרוע לתלמה, וגם זול מדי. די חששנו לנסות. אבל ניסינו, קנינו, והחלטנו להפתעת כולם שזה יותר טעים מתלמה. אין לנו סיבה לקנות יותר קורנפלקס של תלמה”.

בסוף השבוע האחרון עדכן גיא לרר: “כרגע יוניליוור ודיפלומט מכלות את זעמן במכולות הקטנות שאין להן כח מיקוח או התאגדות ובוודאי לא מוצרים תחליפיים. בעסק משפחתי קטן, להוריד ספק גדול אחד זה סכנה לפרנסה הבסיסית. אז עכשיו תאגידי הענק מראים לנו כמה הם חזקים וחכמים – אבל *רק* על חלשים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות