“קישטה, תלכו מפה. חוצפנים”: מגל תקף הח”כים הערבים. וגנץ? שלימזל

ינון מגל ובן כספית פתחו את תוכניתם ברדיו 103 בוויכוח על הנעשה בגוש האופוזיציה המיועדת • מגל: "בני גנץ הוא השלימזל הכי גדול בפוליטיקה הישראלית" • על התנהגות הח"כים הערבים: "מה זה הדבר הזה, באיזה עוד מדינה יש את הדבר הזה?"
חרדים 10
כ"ב חשון התשפ"ג / 16.11.2022 15:24

ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (רביעי) את תוכניתם ב-103FM בוויכוח על המתרחש בגוש האופוזיציה.

מגל טען כי בני גנץ הוא “השלימזל הכי גדול בפוליטיקה הישראלית” – וכספית הזכיר את מה שעשה נתניהו לגנץ בממשלת הרוטציה.

מגל: “ראיתי את הישיבה אצל לפיד, מסכנים גנץ, ליברמן ומיכאלי, כמה הם מתבאסים, הם גם באופוזיציה וגם לפיד יושב בראש השולחן. אני חושב שהשלימזל הכי גדול בפוליטיקה הישראלית זה בני גנץ. אני רוצה להגיד לך שלא היה אף נציג ממשלה אתמול בלוויה של תמיר אביחי, זה לא מכבד. אני חושב שלאורך כל התקופה הממשלה לא שולחת נציגים, לא מכובד ולא ראוי.

“הממשלה הזו גם בכלכלה היא כישלון, גם בביטחון, זו השנה הכי נוראית בביטחון מאז 2015, מאז הגל הקודם, השנה גם היה מבצע וגם 30 נרצחים. לפחות תכבדו את הנרצחים ותבואו ללוויות, גם אם צועקים עליכם, תכבדו, זה חלק מהתפקיד”.

כספית: “דבר דבר נעשה. שברת לרסיסים, ניפצת לשבבים וריסקת לאבק את שיא החוצפה של כל הזמנים. אני אומר את זה בחיבה. אני רוצה להזכיר לאנשים שזיכרונם טיפה פוגע בהם, לפי עדותם אתה דיברת על זה, אתה שוכח גם סיפורים כי גנץ נכנס לממשלה כשנתניהו אמר לו ‘בוא, כנס מתחת לאלונקה’, אמר השקרן, תקע לו סכין בגב, סובב דקה אחרי. לכן, אם הוא היה עושה את זה בפעם השנייה הוא באמת היה שלימזל. מעניין שפתאום ראש ממשלה עם שישה מנדטים זה כן לגיטימי, כי נתניהו מציע לך”.

מגל תקף גם את חברי הכנסת הערבים, בשל סירובם להצטלם עם דגל המדינה במעמד השבעת הכנסת: “אצלכם מנסור עבאס לא מוכן שחד”ש ותע”ל ישבו יחד בגוש של האופוזיציה. חלק מהגוש שלכם לא מוכנים להצטלם עם דגל ישראל ויוצאים החוצה כששרים את ההמנון. בעיניי צריך לחוקק חוק, חבר פרלמנט שלא עומד בהמנון ולא מוכן להצטלם עם הדגל עף מהפרלמנט. זה הכול.

“זה הפרלמנט של המדינה הזו, אתה צריך לכבד את הדגל וההמנון. אתה לא מסוגל לכבד? להגיד מתחייב אני כמו שצריך ולא כמו תומא סולימאן שעושה חצי? אל תהיו חברי פרלמנט. אתם לא עושים לנו טובה. אתם לא מכבדים את המדינה בבקשה, אל תכנסו לפרלמנט, אל תקבלו משכורת. על התלוש יש את סמל מדינת ישראל, אתם לא מקבלים את התלוש? את ה-45 אלף ש”ח? אם אתם אנשי עקרונות, אנשים אידיאליים, תוותרו על המשכורת ממדינת ישראל.

“מה זה הדבר הזה, באיזה עוד מדינה יש את הדבר הזה? קישטה, תלכו מפה. חוצפנים. הם לא מכירים במדינת ישראל, הם רוצים בהחרבתה. קצת קשה לי עם קואליציה בלי בל”ד ומרצ אבל אני אצטרך להתמודד עם הדבר הזה”.

על כך השיב כספית: “בל”ד לא בקואליציה? בל”ד לא הייתה אף פעם בקואליציה ויחד עם נתניהו הפילה את הממשלה המכהנת. לכן, טוב להם להסתמך על המשותפת להפלות הממשלה אבל אם מישהו מסתמך על המשותפת לעניינים אחרים זה רע – זו הצביעות הרגילה. הרשות הפלסטינית, שמח שגילית את הרשות ואת ההסתה. אם אתה תוכל להסביר לי, אני מחכה מעכשיו – פירוק המנהל האזרחי, פירוק הרשות הפלסטינית, נקיטת כל האמצעים שאנחנו ניקח את החוק והסדר לידיים ביו”ש ואם מישהו יסביר לי אם זה המצב ברשות הפלסטינית, התיאום הביטחוני הוא נכס ביטחוני לכל דבר.

“כל ראש שב”כ וראש מוסד סגור יגיד לכם את זה. אבל, תסביר לי למה אם ככה, נתניהו גם אירח את ראש הרשות בבלפור עם דגל פלסטין, גם ניהל איתו מו”מ, פעם אותו כמה פעמים, אז הם לא היו מסיתים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות