לאחר תמונת האקדח ששברה את הרשת: זה מה שהגיבה אילה בן גביר

רעייתו של יו"ר עוצמה יהודית, הגיבה בשיחה עם בן כספית וינון מגל ברדיו 103 לתמונה שבה תועדה חמושה באקדח: "אני גרה במקום מסוכן, זה כבר טבעי לי, חלק מהביגוד. תנשמו, אז אני עם נשק"
חרדים 10
כ"ב חשון התשפ"ג / 16.11.2022 11:53

אילה בן גביר, רעייתו של יו”ר עוצמה יהודית, תועדה במפגש של נשות ראשי הקואליציה כשהיא חמושה באקדח – ועוררה סערה בשמאל.

הבוקר (רביעי) היא שוחחה עם בן כספית וינון מגל ב-103FM והתייחסה לתמונה ששברה את הרשת.

אילה ציינה כי היא מסתובבת עם נשק מעל לשבע שנים. “זה כבר חלק מהביגוד. לא חשבתי אפילו שיכול להיות שמישהו יצלם ועוד יתלונן שאני מסתובבת איתו. תנשמו, אז אני עם נשק, נכון.

“אני גרה בחברון, מסוכן פה, בשנה האחרונה בכלל נהיה פה זוועה. לא שלפתי את האקדח ואני גם מקווה שלא אצטרך. איתמר האדם הכי מאוים נראה לי בארץ היום, גם אתמול חטפנו עוד כמה איומים ליתר ביטחון. כל מיני איומים של החבר’ה החמאסניקים ששולחים לנו ברשתות, בטלפונים. סביר שאם הוא ירגיש מאוים הוא ישלוף את הנשק, בשביל זה יש נשק אישי, זה העניין של הנשק”.

בהמשך, התייחסה לכך שאיתמר עלה בשנה וחצי האחרונות פעמים רבות להר הבית: “הוא עולה בזמנים קבועים, זה שהתקשורת לא נאה לה, יש לו את הזמנים שלו, הוא לא עובד אצלכם, אין שום שינוי במה שהוא עושה. פשוט תנשמו עמוק”.

על כך שיו”ר עוצמה יהודית לא הגיע לזירת הפיגוע באריאל, אמרה: “הוא לא היה יכול, הייתה השבעת כנסת, מה אתה רוצה שהוא יעשה? אני יודעת שאיתמר נראה לפעמים סופרמן, הוא בן אדם בסוף. תתפלאו”.

על המשא ומתן להקמת ממשלה, אמרה: “אני לא נכנסת למו”מ, לא מבינה מה הולך שם, לא מעניין אותי. בעזרת ה’ תקום ממשלת ימין, טובה, בקרוב, הכול יהיה טוב”.

כשנשאלה האם הם התנתקו מהאידיאולוגיה הכהניסטית – השיבה: “יש דברים שקיבלנו, יש דברים שאנחנו לא מסכימים איתם. אנחנו בני אדם חושבים ומותר לנו להגיד. הרב כהנא, המהות שלו הייתה שכשהוא רואה יהודי בצרה כואב לו והוא מנסה לעזור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות