הנרצחים בפיגוע: תמיר אביחי, מיכאל לדיגין ומוטי אשכנזי הי”ד

הנרצחים בפיגוע הדקירה והדריסה: תמיר אביחי הי"ד, בן 50 מקריית נטפים שבשומרון, אב ל-6 ילדים • מיכאל לדיגין הי"ד בן 36 מבת ים, אב לשני ילדים, עלה לארץ לפני 5 שנים • מוטי (מרדכי) אשכנזי, בן 59 מיבנה, אב לשלושה ילדים וסב לשני נכדים • "הבוקר קמנו כמו כולם למציאות הזויה"
חיים טוויל
כ"א חשון התשפ"ג / 15.11.2022 20:03

שלושת הנרצחים בפיגוע המשולב הבוקר (שלישי) באזור התעשייה אריאל: תמיר אביחי הי”ד, בן 50 מקריית נטפים שבשומרון, אב ל-6 ילדים; מיכאל לדיגין הי”ד בן 36 מבת ים, אב לשני ילדים, ומוטי (מרדכי) אשכנזי, בן 59 מיבנה, אב לשלושה ילדים.

מוטי (מרדכי) אשכנזי הי”ד, בן 59, נשוי, אב לשלושה וסב לשני נכדים. הוא עבד בחברת ‘אמישראגז’ כספק באיזור השומרון.

משפחתו סיפרה: “מוטי היה אדם אוהב מלא שמחת חיים, בעל למופת ואיש משפחה עם נשמה ענקית שתמיד אהב לעזור לכולם. הוא אהב את החיים וניצל כל רגע לעטוף את המשפחה בחום ואהבה. זו אבידה גדולה לכולנו ולכל מי שהכיר אותו”.

מעיריית יבנה נמסר: “בצער רב התבשרנו היום על מותו של תושב העיר, מוטי (מרדכי) אשכנזי ז”ל שנרצח בדם קר על-ידי מחבל נתעב בפיגוע באזור התעשייה באריאל. אנו משתתפים בצער המשפחה ועומדים לצידה בכל אשר יידרש. בשם תושבי העיר כולנו מחזקים אותם בשעה קשה זו”.

על מועד הלוויה תבוא הודעה.

מיכאל לדיג’ין הי”ד בן 36, תושב בת ים, עלה לישראל עם משפחתו לפני חמש שנים.

לדיג’ין הי”ד הניח אחריו אישה ושני ילדים.

עיריית בת-ים פרסמה הודעת אבל, בה נאמר כי צוותי הסיוע של עירית בת-ים נמצאים עם בני המשפחה מאז מסירת ההודעה, וימשיכו ללוות אותם בתקופה הקרובה.

מועד הלוויה טרם נקבע ויפורסם בהמשך. חלק מבני משפחתו מתגוררים בחו״ל, וקיבלו הודעה על האסון.

ראש העיר צביקה ברוט אמר: “אנו מחבקים את משפחתו של מיכאל, שעלתה לארץ מתוך ציונות לפני חמש שנים. אנחנו ערוכים לתת לרעייתו ולשני הילדים תמיכה מלאה גם באמצעות מערכת החינוך”.

תמיר אביחי הי”ד בן ה-50, תושב קריית נטפים, אב לשישה ילדים.

הלוויתו תיערך בשעה 20:00 בבית העלמין ביישוב ברקן.

שתיים מבנותיו של תמיר סיפרו על אביהן: “הבוקר קמנו כמו כולם למציאות הזויה, הסתכלנו בחדשות וראינו שהיה עוד פיגוע. כאבנו אבל אמרנו ׳טוב זה קורה׳, עד שזה מגיע לחיים שלך ואתה מגלה שזה אבא שלך. זו מציאות הזויה שאנשים צריכים לחיות בה ואולי אפילו להתרגל, אפשר להגיד את זה. אבא שלי היה אדם מלא שמחת חיים ועכשיו חסרה קצת שמחת חיים בעולם”.

בבית החולים בילינסון בפתח תקווה מאושפזים שלושה פצועים מהפיגוע. מצבם של שניים מהם מוגדר קשה ויציב ומצבו של אחד – בינוני עד קשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות