“אתם בטנטרום, לא מבינים איפה אנחנו חיים”: מגל תקף, בן השיב

בן כספית וינון מגל פתחו את תוכניתם בשיחה על הסערה שעוררה תמונתה של אשתו של איתמר בן-גביר עם האקדח • כספית: "שלוש מתוך החמש הן ממפלגות שנשים לא יכולות להיות ברשימה שלהן"• וגם היה ויכוח על העלאת תקציבי הישיבות
חרדים 10
כ"א חשון התשפ"ג / 15.11.2022 12:27

בן כספית וינון מגל פתחו את תוכניתם הבוקר (שלישי) ב-103FM בשיחה על הסערה שעוררה אתמול תמונתה של איילה, אשתו של איתמר בן-גביר – שהשתתפה ב’גיבוש’ שארגנה שרה נתניהו לנשות ראשי גוש נתניהו, כשהיא עם  אקדח.

בן אמר, “שלוש מתוך החמש הן בכלל מפלגות שנשים לא יכולות להיות ברשימה, ולאחת היה אקדח. אני מנסה לדמיין את התמונה הזאת אצל ליהי לפיד”.

ינון: “בסוף הליכוד הוא חצי מהקואליציה, נכון שיש שם חלקי מפלגות, אבל יש לנו שרה אחת, מייצגת 32 מנדטים, עם אקדח בלי אקדח עם שביס בלי שביס את זה צריך לזכור”.

מגל הוסיף ותקף: “כל האנשים שחופרים לנו על העצמה נשית, על לוחמות בצה”ל שמוכנות להיות בטנק ובכל היחידות המעורבות, בסוף רואים את אילה בן גביר ועושים מזה טנטרום. מה קרה לכם? זה פשוט הדור הולך ופוחת לא מבינים איפה אנחנו חיים, במזרח התיכון צריך להיצמד לאדמה”.

כספית השיב לו: “הכול בסדר, ניצחתם, לא צריך כל הזמן להצטדק. אין טענות על האקדח, הבעיה היא לא האקדח אלא שיכול להיות שבקצב אליו אנו הולכים, שבקרוב מאוד נצטרך כולנו להסתובב עם אקדח, גם בתל אביב. הבעיה היא שרוב הקואליציה לא יכולה לייצג את הציבור”.

בשלב זה עברו צמד המגישים להתווכח על אמירותיו של נתניהו בתקופה שכיהן כשר האוצר בממשלת שרון:

בן: “הוא אמר שהמקצוע של לעשות ילדים עולה הרבה כסף”.

ינון: “הוא לא אמר את זה על החרדים. אתה רוצה להתערב”? .

בן: “כולנו היינו פה ב-2003. כל הקונספט שלו היה השמן והרזה, הוא אמר את זה גם בהקשרים של קצבאות הילדים. למה הוא חתך בצורה אכזרית את קצבאות הילדים”? .

ינון: “אתם עושים פייק ניוז ביממות האחרונות, שכאילו נתניהו דיבר על הדתיים והחילונים. לא להאמין ששלטתם בתקשורת עשרות שנים”.

על  הכפלת תקציב הישיבות אמר ינון: “אין לכם מושג מה זה עולם הישיבות, זה פשוט יקל על ראשי הכוללים, רוב הכסף מגיע מחו”ל. תלמיד מקבל לחודש נגיד 1,000 דולר, חלק מזה מגיע מהמדינה וחלק גדול מזה או הרוב מגיע מתרומות. לא יגדילו את הקצבאות לאברכים, אלא פחות יתחננו כדי לשנורר כסף בחו”ל, זה לא מעודד אבטלה”.

בן: “לשנורר ממשלם המיסים הישראלי במקום מחו”ל”.

ינון: “אין לכם מושג על מה אתם מדברים, הכל בשטחיות אינסופית, זורקים מושגים. כל הנתונים של העבודה במגזר החרדי מתבססים על לפני חמש שנים, חמש שנים כבר אין נתונים על האבטלה והעבודה אצל החרדים. לא מעניינים אתכם הערבים, אתם בטנטנרום על החרדים. חברה, תחזרו כבר לגשרים, תיכף חורף וגשם, תזדרזו. שלא תירטבו לי”.

בן: “יש לנו מושג, המוסלמים לא עובדים 52 אחוז, הם לא מקבלים קצבה כדי להתבטל, כן מגדילים את תקציב הקצבאות במיליארד וחצי שקל. עד עכשיו היה תקציב לקצבאות אברכים והיה קבוע, עכשיו קבעו שלא תהיה תקרה אלא שיקבלו פר ראש כמה שצריך. גפני מתעקש שתהיה פסקת התגברות כדי שבג”ץ לא יוכל לפסול את זה. יש נתונים וברור שלא נוכל להמשיך לממן את זה ללא העלאת מיסים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המוסלמים
    15/11/2022 12:57
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לא יודעים מזה קבלות ורשות המיסים מפחחדת להתעסק איתם…