“נשים יכולות לעשות הכל? פתאום כשאני עם אקדח – אוי אוי אוי”

רעייתו של יו"ר עוצמה יהודית הגיעה עם אקדח לארוחת צהריים עם שרה נתניהו ונשות ראשי הקואליציה - והרשת סערה • אילה בן גביר: ''אני לפחות שבע שנים עם אקדח. כל כך הרבה אנשים יודעים את זה. אני יהודיה בארץ ישראל, רוצה להגן על עצמי"
אריה ריבקינד
כ"א חשון התשפ"ג / 15.11.2022 10:20

אילה בן גביר, רעייתו של יו”ר עוצמה יהודית ח”כ איתמר בן גביר, מתקשה להבין מדוע קמה סערה ברשתות החברתיות למראה האקדח שהיא נושאת עימה.

”גרה בחברון, אמא לשישה מתוקים ונוסעת בכבישים מוכי טרור ונשואה לבעלי שהוא האיש המאויים במדינה, וכן, יש לי אקדח. תתמודדו”, כתבה אילה בחשבון הטוויטר שלה.

הבוקר (שלישי) סיפרה אילה בריאיון לאסף ליברמן וקלמן ליבסקינד ברשת ב’: ”אני לפחות שבע שנים עם אקדח. כל כך הרבה אנשים יודעים את זה. אני יהודיה בארץ ישראל, רוצה להגן על עצמי. בשנה האחרונה אני לא יוצאת לשום מקום בלי הנשק. מותר לי להגן על עצמי”.

בראיון לשרון גל ברדיו ‘גלי ישראל’, אמרה אילה: “אני מופתעת מאד מהסערה שקמה אתמול. הפמיניסטים שלא מפסיקים לספר לי כמה נשים יכולות לעשות הכל ולשבור תקרות זכוכית ופתאום כשאני עם אקדח – אוי אוי אוי. אני גרה בישוב בו לא מזמן היה פיגוע מתחת לבית שלי. אני גרה בארץ שלי ואני רוצה שתהיה לי אפשרות להגן על עצמי”.

היא הוסיפה: “למי שיש בעיה עם הצורה שאני מתלבשת – מוזמנת להציע לי סטייליסטית, אני לא מבטיחה להשתמש בה, אבל לפחות תהיו יעילים. שחררו”, ביקשה.

כפי שדווח אתמול, רעיית ראש הממשלה המיועד, שרה נתניהו, אירחה במלון ‘ולדורף אסטוריה’  את נשות ראשי הקואליציה לפגישת גיבוש ראשונה אחרי ניצחון הימין בבחירות.

בפגישה השתתפו יפה דרעי, רבקה גולדקנופף, אילה בן גביר וגלית מעוז. רויטל סמוטריץ’ וחנה גפני, רעיותיהם של בצלאל ומשה, נעדרו מסיבות אישיות ולא פוליטיות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רחל
    15/11/2022 11:33
    רחל
  1. בזמן שאנשים סופרים את הכסף הם יושבות במלון להנאתן ומיצטלמות!!!וזה עוד ליפני שקמה ממשלה!!!עעצצצווובב