יועץ תקשורת מסביר: זו הסיבה להצלחה הגדולה של איתמר בן גביר

רונן צור, יועץ לניהול משברים, התייחס ב-103FM להצלחתו של יו"ר עוצמה יהודית במערכת הבחירות: "הוא אמר את הדברים הנכונים עם תחושה של אכפתיות"
חרדים 10
כ' חשון התשפ"ג / 14.11.2022 13:17

יו”ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, הוא הפתעת הבחירות לכנסת ה־25:  רונן צור, יועץ לניהול משברים, התארח היום (שני) בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM והסביר מה הן הסיבות להצלחתו של בן גביר, ניתח את מסע הבחירות של השמאל הישראלי וטען כי לאורך מסע הבחירות הגוש לא דיבר על יוקר המחיה, חוק הנאשם, גזענות ועוד נושאים הבוערים בחברה הישראלית..

צור, איש שמאל, טען: “אני חושב שיש אכזבה מאוד גדולה בגוש שרץ מול נתניהו על הקמפיין האנמי, החלבי, הממלכתי רעיל הזה, שלא דיבר על שום דבר מהדברים שחשובים לאזרחי ישראל, לנו, ואכן אפשר גם לעלייתם של כוחות מאוד קיצוניים מהימין על בסיס אותה אדישות שגילו גם גנץ וגם לפיד בקמפיין הזה – והובילו להקמת ממשלת ימין קיצוני.

“כל מי שציפה להכרעה אחרת, להסתערות על דעת הקהל, גילה שני מנהיגים שלא דחוף להם להוביל את מדינת ישראל, לא דחוף להם לדבר על הבעיות שבוערות לאזרחי ישראל, להבין את הדמוגרפיה החדשה של ישראל”.

המגישים ציינו כי גנץ כן ניהל קמפיין לאורך מערכת הבחירות – ורונן צור ביקש לחדד: “כן, אבל הקמפיין שבו לא מדברים מילה אחת על יוקר מחיה, על אלפי משפחות שנאנקות תחת מחירי שכירות, משכנתאות, הביטחון האישי, העניין של המשילות בדרום. העניין של משילות לא הופיע בשום מקום, לא של המחנה הממלכתי ולא של יש עתיד.

“אי אפשר לשבת בתל אביב או בצהלה ולדבר על המשילות בדרום, אני חושב שגם ראש הממשלה וגם שר הביטחון היו צריכים להיות במקומות האלה, לדבר עם התושבים.

“זה לא עניין של אין דרך לשמאל, אנחנו הולכים ומתקרבים לחלוקה שונה, בין ליברליים לשמרניים, בין דמוקרטיים ללאומניים. הפערים בתפיסה הביטחונית לא שונים, שנינו רוצים לראות את מי שמאיים על מדינת ישראל במקום שהוא צריך להיות בו – מתחת לאדמה או בבית סוהר. אין הבדל, יכול להיות הבדל בעניינים של יוקר מחיה, אבל בעניינים של ביטחון לאומי ומשילות אין הבדל”.

על יו”ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר והצלחתו המרשימה – אמר: “מכיוון שבן גביר צמח על תופעת האדישות, כאשר הרגישו הרבה מאוד אזרחים, גם במרכז הארץ, ובטח ובטח באזורי החיכוך, שהממשל אדיש, שהם לא ראו את מנהיגי המדינה מגיעים לשם ומבטיחים להם את מה שבן גביר הבטיח להם – מה בן גביר הבטיח להם? שכל מי שיאיים עליהם יפגעו בו, או יחסלו אותו או יתפסו אותו. הוא עשה את זה ביצירתיות עם תשוקה, עם תחושה שזה באמת חשוב לו.

“מתי ראינו את מנהיגי המדינה מגיעים למקומות האלה ומבטיחים את אותו הדבר?”, תקף צור והוסיף: “אף אחד לא אמר שבן גביר יכול לעשות את זה כי הוא אסטרטג גדול, לא, הוא פשוט אמר את הדברים הנכונים עם הרבה מאוד תחושה של אכפתיות.

“המנהיגות הזו לא רעבה מספיק כדי לשנות את מה שבוער לאזרחי המדינה”.

צור הודה: “אני חושב שהמנהיגות הבאה תהיה מנהיגות שהיא תמהיל גלריה של מנהיגים שמתחברים יחד לעיקרון שהפך להיות זר לגוש שמול נתניהו – עיקרון של לבחור ולהיבחר. אני מדבר איתך על גלריה של אנשים שבאים ומעמידים את המנהיגות שלהם כאלטרנטיבה לאזרחי מדינת ישראל, אבל הם לא באים ואומרים ‘רק אני יכול להוביל, מי שיבחר מתוכנו יוביל ואנחנו נעמוד מאחוריו'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות