נבהל מהתקשורת? ח”כ אורי מקלב: “יש דברים שנצטרך להתמתן בהם”

הח"כ מ'דגל' על המו"מ הפוליטי: "הציבור מצפה מאיתנו ליישם את הדברים שהבטחנו בלי לתת חשבון לאף אחד, אבל יש דברים שנצטרך להתמתן בהם ולפעול באחריות. אנחנו מקווים להיות אנשי בשורה ממש בקרוב"
חרדים 10
י"ט חשון התשפ"ג / 13.11.2022 20:16

ח”כ אורי מקלב מ’דגל’ התייחס הערב (ראשון) לדבריו החמורים של השדרן נתן זהבי ולמו”מ הפוליטי.

“זהבי ושכמותו הם מסיתים מועדים”, אמר מקלב בראיון לרדיו ‘קול ברמה’. “כשאנשי השמאל מדברים בתקופה הזו של האזכרה לרבין על ‘הסתה’, מעניין לשמוע איך הם מגיבים שמסיתים נגד הציבור החרדי. אני מצפה לקצת יושרה מעיתונאי השמאל”.

על המו”מ הפוליטי אמר: “הציבור מצפה מאיתנו ליישם את הדברים שהבטחנו בלי לתת חשבון לאף אחד, אבל אני חושב שיש דברים שנצטרך להתמתן בהם ולפעול באחריות. השוואת שכר הגננות והמורות נמצא אצלנו בראש סדר העדיפויות. אנחנו מקווים להיות אנשי בשורה ממש בקרוב”.

הוא הוסיף: “יש פרק נרחב במו”מ עם הליכוד שקשור לדיור ולכן יהדות התורה דרשה לקבל את תיק השיכון. ביחד עם דרעי באוצר וגפני בוועדת הכספים נוכל להביא להישגים בכלל הנושאים ובדיור בפרט. הדרישה שלנו היא לקבל את משרד התחבורה, עם סגן במעמד שר. הליכוד יודע על כך”.

על ‘פסקת ההתגברות’ אמר: “פסקת ההתגברות היא אחד משלושת הדברים שעליהם הלכנו לבחירות. זה לא דרישה רק של יהדות התורה, זו דרישה של כלל סיעות הקואליציה. ומאמין שנוכל להעביר את זה בחלק הראשון במושב החורף”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות