נתן זהבי: ‘כל הדרעקעס האלה, תתלו את עצמכם עם התפילין’

שדרן תחנת רדיו 103 מכה שוב: "הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום" • גולדקנופף: "דבריו המבחילים הם הסתה לרצח כנגד יהודים" • ח"כ מש"ס: "קורא להנהלת הרדיו להשעות במיידי ולצמיתות את הבריון המסוכן הזה"
אבי כץ
י"ט חשון התשפ"ג / 13.11.2022 17:54

שדרן הרדיו נתן זהבי שוב עורר סערה: בשידור חי ברדיו 103FM איחל המגיש הפרובוקטיבי כי חרדים ודתיים יקשרו את התפילין לגרון ויתלו את עצמם.

“כל הדרעקעס האלה, מצטטים לי פסוקים מהתנ”ך, תתפללו, תניחו תפילין, תדליקו נרות שבת, תפרישו חלה, תלכו לבושים צנוע, לכו קיבינימט עם הצניעות ועם החלות, ועם ההדלקת נרות ועם התפילין”.

הוא  הוסיף: “הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום אבל הם נציגי ציבור”.

מרדיו 103 נמסר: “הדברים שאמר היום נתן זהבי בוטים ומבזים. מיותר לציין שאין להם מקום בשידורי התחנה, ואנחנו מגנים אותם בכל לשון. גם לחופש הביטוי יש קווים אדומים. מנכ״ל הרדיו החליט להשעות את השדרן לאלתר ולהרחיקו מהמיקרופון עד לשיחת בירור, שלאחריה יתקבלו החלטות לגבי ההמשך”.

יו”ר יהדות התורה, יצחק גולדקנופף, הגיב: “דבריו המבחילים של נתן זהבי הם הסתה לרצח כנגד יהודים שומרי תורה ומצוות, אין מקום במדינת ישראל ובאף מקום לדברי הבלע הללו.

“אני מצפה מהנהלת התחנה להתנער במהירות מדבריו החמורים ולפטרו לצמיתות  מהתחנה. חופש הביטוי הוא לא חופש השיסוי”.

ח״כ ינון אזולאי: “איש השמאל נתן זהבי, פוער את פיו בשידור כאחרון האנטישמים נגד ציבור שלם, ומבזה את התפילין הקדושות ששמרו עלינו אלפי שנים. ושאבותינו מסרו את נפשם בשבילם. האמירות המטורפות של זהבי עוברות בשקט כמעט בדממה, ללא שום גינוי. אני קורא להנהלת הרדיו 103FM להשעות במיידי ולצמיתות את הבריון המסוכן הזה”.

ח”כ משה אבוטבול מש”ס: “כשנתן זהבי בשידור ברדיו 103 מטנף את פיו ובז לכל הערכים היהודיים וגם נותן עצות למניחי התפילין כיצד לחנוק את עצמם.. אני מבין שהשמאל במצוקה אדירה, אבל גם מבין שכל מי שבגוש שכנגד ולא מגנה את דבריו הוא שותף מלא לפשע ולרשע! מיסטר זהבי, ה’ נתן וה’ גם לקח, תנחומי על איבוד השלטון…”

ח”כ יוסי טייב מש”ס קרא למנהלי הרדיו לפטר את זהבי: ”זהבי, דרכך הבזויה לחרף ולטנף את קודשי ישראל ועמלי התורה הם המשך ישיר לאותו פעיל מפלגה שביזה את התפילין ונעלם יחד עם מפלגת מרצ מההנהגה הציבורית. ברוך ה’ העם בישראל בחר במדינה יהודית ועל כך גאוותינו. אתה מטיל אות קלון על כלל התקשורת בישראל. אני קורא למנהל התחנה לפטר אותו לאלתר”.

ח”כ אוריאל בוסו מש”ס פנה להנהלת רדיו 103FM להדיח לאלתר מכל פעילות בתחנה את השדרן נתן זהבי: “היום נחשפנו לשפל חדש של ביבים כאשר אחד משדרני תחנת הרדיו 103 מר נתן זהבי פער את פיו כנגד קודשי ישראל וביזה את הקדוש והיקר לעם היהודי בכל הזמנים תוך הסתה ודברי בלע חסרי תקדים בהתבטאויות שפלות ופוגעניות על מצוות וקודשי העם היהודי”.

בוסו דרש מההנהלה: “אבקש לאלתר וללא דיחוי להשעותו מכל פעילות בתחנת הרדיו ולקיים הליך שימוע מזורז ומיידי עד לפיטוריו הסופיים. קודשי ישראל והעם היהודי ומנהגיו אינם מושא ללעג ולביזוי”.

ח”כ שלמה קרעי הגיב בתכנית ב’רבע לחמש’ ברדיו גלי ישראל על ההשתלחות המזעזעת של נתן זהבי: “זה מזעזע, זה דבר שאילו היה נאמר במדינות אפלות היינו אומרים שזו אנטישמיות”.

ברדוגו: “אין לי תלונות לזהבי, יש לי תלונות כלפי מי שנותן לו את הבמה ברדיו 103”.

קרעי: “צריך להוקיע את זה בכל פה”. 

ח”כ עמיחי שיקלי: “שמעתי באיחור את דברי הבלע של זהבי ואני מודה שהגם שמדובר בבהמה מועדת התחלחלתי מההסתה האנטישמית שלו. כולי תקווה שהפעם ישכילו לכבות לו את המיקרופון לצמיתות. עם ישראל רק ירוויח סאונד יותר נקי”.

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה מעניין אותי מה יצחק קולכנף אומר?
    13/11/2022 18:10
    שמעון ביטון
  1. הייתי רוצה לשמוע מה דעת הרב הראשי בעניין מה אומרים על זה האדמורים מה רבני הידברות אומרים על זה אולי מה השלוחים של חבד אומרים על זה?
    מה מעניין שמפני ודוד שמידל וכל העסקונה דרג ט$?

  2. המשוואה הטעותית
    13/11/2022 18:11
    שמעון ביטון
  3. ליברמן נגד הרבנים.
    העסקונה נגד אנשי הנפיחת רוח.

  4. זהבי הכלומניק
    13/11/2022 19:14
    פטריוט ציוני
  5. כל כך הרבה שנים ועוד לא הכרתם את הטיפוס הזה ??!! הוא מחפש תשומת לב וכדי שידברו עליו – הכלום ושום דבר הזה – הוא מפליץ מדי פעם איזו שטות מהפה ג’ורה שלו. אדם חסר תוכן וחסר עניין שמחפש להצטייר כרובין הוד של החברה הנאורה. אז נא לא להתרגש

  6. זהבי
    13/11/2022 19:46
    אביב
  7. מסכן.זקוק דחוף לרחמי שמיים!!!!!!

    • עומר   15/11/2022 19:29

      זה מה שהסמים עושים

  8. התעוררתי משינה בגלל חלום בלהות
    14/11/2022 00:57
    סרגיי פופקורן
  9. כשהבנתי שלקליגולה יש ממשיכי דרך ומורשת במסגרת מינוי מסוג מסוים

  10. למה לצטט את החלאה זהבי?
    14/11/2022 08:48
    חמינדוס
  11. למה לצטט את דברי התועבה של הרשע זהבי, שמאלני ערירי זקן שבחר שלא להקים משפחה ומעדיף שלא יישאר כלום ממנו בעולם. בצעירותו היה הרשע בעל עבירה ידוע וכעת כשהזדקן הרי ברצותו להשיג צומי מנבל את פיו כל כמה חודשים ואז משעים אותו מתחנת הרדיו (מי בכלל מקשיב לרדיו היום?) וחוזר חלילה.. עד שייצא מכלל שימוש ויפסיק לדבר..